Топ-3 тренда онлайн-торгівлі в сегменті b2b в 2018 році
Чат-боти, соцмережі та e-mail-розсилки: як західні маркетологи збільшують продажі B2B в онлайні.
Еvo.business підготував переклад статті Aumcore.com в якій описані тренди в маркетингу 2018 року і маркетингові стратегії для B2B-продажів онлайн.
Отже, тренди в маркетингу B2B-продажів 2018 роки визначаються тим, що:
- 84% опитаних B2B-закупівельників з покоління мілленіалів (пізніше 1983 року народження), 76% з покоління Х (1963-83) і 60% з покоління бебі-бумерів (1943-63 роки народження) вважають, що можливість закупівель з використанням смартфонів повинна бути обов’язковою;
- тільки 50% компаній B2B-поставок мають mobile-friendly сайт;
- 93% маркетологів B2B-торговельних підприємств повідомляють, що електронна пошта – найбільш часто використовуваний канал поширення інформації про нові пропозиції;
- 89% маркетологів B2B-торговельних підприємств використовують контент-маркетинг як стратегію.
А тепер зосередимося на маркетингових стратегіях 2018 року для B2B-онлайну.
1. Чат-боти на сайті, інші форми штучного інтелекту і автоматизації
Однією з найпоширеніших помилок в світі B2B залишається небажання впроваджувати нові технології – такі як чат-боти на сайті, які «працюють» 24 години на добу 7 днів на тиждень, щоб допомогти аудиторії, коли це потрібно або у них є просте питання. У наш час відмова від подібної технології служить вже тільки конкурентам.
Штучний інтелект в B2B, як і в B2С, також все більше використовується для автоматизації процесів управління даними:
- аналіз попиту компаній-клієнтів;
- прогноз попиту після тих чи інших ваших маркетингово-рекламних активностей;
- формування на основі цих аналізу і прогнозу кількісного і артикульним плану закупівель у виробників (якщо у вас посередницька торгівля) або обсягів виробництва різних об’єктів (якщо у вас власне виробництво).
Перехід до автоматизації економить час і гроші, оскільки повторювані завдання передаються машинам – в той час як люди зосереджуються на діяльності вищого рівня, яка вимагає людського «дотику».
2. B2B виходить в соціальні мережі
Cоцмережі стали впливовими ЗМІ, що формують порядок денний; в них присутні офіційні акаунти осіб і компаній, які не є B2C-організаціями. Сьогодні присутність в соціальних мережах бажана для кожної торгової компанії, в тому числі, і сегмента B2B.
Зрозуміло, ключовим моментом є уявлення про тип контенту, на який найкраще відповість цільова аудиторія в соцмережах – в цьому випадку мова йде про інші активності, ніж в B2C-акаунтах.
Наприклад, якщо ми розглядаємо лізингову компанію, яка займається механізмами в сфері охорони здоров’я, її аудиторія в соцмережі буде складатися не стільки з лікарів (як це було б в B2C-торгівлі: аудиторія – кінцеві споживачі), скільки з керівників клінік і, можливо, їх фінансових директорів.
Тому, якщо говорити про контент для публікацій в соцмережах, найперспективнішими для конверсії тут будуть статті по темам, пов’язаним з купівлею обладнання ( «кредит vs лізинг: плюси і мінуси», «кому зручний оперативний лізинг, а кому – фінансовий лізинг», « викуп лізингового обладнання »і так далі), а також на теми економічної ефективності лізингу саме в галузі охорони здоров’я.
А вже в другу чергу можна запускати статті про те, що з’являється нового в продажі з медичної техніки та її переваги
Важливий нюанс: в B2B-торгівлі і послугах починає використовуватися кожен соціальний канал, включаючи Instagram і Twitter – а не тільки LinkedIn, яких нещодавно вважався єдиною авторитетною соціальної платформою для B2B.
3. B2B теж починає активно використовувати старий добрий e-mail-маркетинг
І нарешті, переваги маркетингу електронної пошти не можуть бути недооцінені ні для якого бізнесу. І хоча цей вид маркетингу включає в себе безліч підвидів, звичайні інформаційні розсилки поки що є для B2B кращими «працівниками», які забезпечать максимальну віддачу.
Читайте також –
Дослідження: більше 40% інтернет-магазинів України не оптимізовані для мобільних