Новини FMCG-рітейлу за травень: Сільпо, АТБ, Ашан, Metro та інші

Новини FMCG-рітейлу за травень: Сільпо, АТБ, Ашан, Metro та інші

05.06.2018 08:10
  1607
Виктор Нагорский

Екологічні ініціативи Сільпо та Київради, безкоштовні digital-інструменти від Metro, новий додаток для порівняння цін в супермаркетах, відкриття нових магазинів АТБ, Брусничка, Копійка, Пчелка маркет та інші новини українського FMCG-рітейлу.

Сільпо відкрив станцію з прийому вторсировини

Торгова мережа Сільпо спільно з проектом «Україна без сміття» відкрила в своєму супермаркеті по вул. Петра Калнишевського, 2 в Києві мобільну станцію з прийому відсортованого сміття – #SilpoRecycling. Як повідомили в прес-службі компанії, #SilpoRecycling – це перша в Україні мобільна станція з прийому вторсировини широкого спектру біля супермаркету. Вона приймає всю вторинну сировину, яка підлягає переробці. За здачу сировини гості будуть отримувати бали на карту «Власний Рахунок» від Сільпо.

У прес-службі торгової мережі нагадали, що зараз 5% території України займають сміттєзвалища, а для вивезення цього сміття знадобиться 625 000 вагонів – в основному, тому що відходи без сортування відправляються на поховання, а не на переробку. У той же час, в прес-службі не уточнили, чи буде цей проект масштабуватися на інші торгові точки мережі.

Київрада рекомендувала магазинам відмовитися від поліетилену

Ще одну екологічну ініціативу прийняла Київрада, яка рекомендувала роздрібним торговцям обмежити використання поліетиленових пакетів в своїх магазинах. За інформацією LIGA.net, Київрада рекомендувала магазинам пропонувати покупцям, крім поліетиленових пакетів, на вибір паперові або біополімерні одноразові пакети, а також багаторазові сумки. Відповідне рішення було прийнято 17 травня.

Рішення Київради носить рекомендаційний характер тому що питання заборони використання поліетиленових пакетів повинне вирішуватися централізовано, на державному рівні.

У Дніпрі заборонили продаж алкоголю вночі

Депутати Дніпровської міськради ввели заборону на роздрібну торгівлю алкоголем в нічний час. Як пише AllRetail, заборона накладена на продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв і столових вин. «З десятої вечора до сьомої ранку придбати їх буде неможливо ні в супермаркетах, ні в маленьких магазинах чи кіосках», – йдеться в повідомленні прес-служби міськради.

Контроль за виконанням даного рішення покладається на Інспекцію міськради з питань благоустрою. Порушників позбавлятимуть ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем.

Fozzy Group відкрив перший супермаркет Сільпо в Фастові

Він почав роботу 1 червня в Фастові Київської області та став першим торговим об’єктом мережі в місті. Як повідомила прес-служба компанії, супермаркет знаходиться за адресою вулиця Івана Ступака, 4. Його площа – 661 кв. м, а відвідувачів обслуговує дев’ять кас.

Нагадаємо, станом на початок травня торговельна мережа Сільпо налічувала 242 супермаркети в Україні.

RAU підготувала інфографіку про найстаріші торгові мережі України

Редакція RAU за сприяння компанії GT Partners Ukraine підготувала інфографіку, яка ілюструє етапи становлення українського FMCG-рітейлу і час появи на ринку нових торгових мереж. Журналісти проаналізували які рітейлери почали вибудовувати власні торгові мережі першими, хто пішов за першопрохідцями, і як склалася доля перших мережевих роздрібних компаній.

Як зазначено в статті, зараз в нашій країні працює близько 140 продуктових роздрібних мереж, а деякі лідери присутні на ринку вже без малого 20 років. У той же час, не всім рітейлерам вдалося встояти. Детальніше про те, які великі мережі були змушені піти з ринку і чому – в матеріалі за посиланням.

Мережа Пчелка маркет поповнилася магазином в Києві

Як повідомила прес-служба компанії, нова торгова точка компанії відкрилася в кінці травня на вулиці Бориспільській, 32-А в Дарницькому районі столиці. Загальна площа магазину склала 425 кв. м, торгова – 245 кв. м. Для обслуговування покупців в магазині обладнані три каси. В асортименті торгової точки продукти харчування та супутні товари, необхідні в повсякденному житті.

Відзначимо, що станом на травень 2018 року мережа Пчелка маркет об’єднує 19 супермаркетів в Києві та містах-супутниках.

Metro пропонує українським рестораторам безкоштовні digital-інструменти

Mеtro Cash & Carry Ukraine пропонує рестораторам безкоштовний онлайн-конструктор сайтів та інструмент для бронювання столиків. Він вже доступний для всіх HoReCa-клієнтів рітейлера в Україні. Як повідомила RAU прес-служба компанії, скориставшись цим сервісом, власники ресторанів зможуть створювати веб-сайти для своїх закладів за кілька хвилин, при цьому витрати на технічне обслуговування і хостинг сайту бере на себе Mеtro.

Укрспирт відкриє перший фірмовий магазин в Києві до кінця року

Державне підприємство Укрспирт має намір розвивати фірмову торговельну мережу. Планується, що перший магазин з’явиться вже в цьому році в Києві. Як пише портал AllRetail, про це виконуючий обов’язки директора Укрспирту Юрій Лучечко заявив в інтерв’ю агентству Українські новини.

«Ми створюємо мережу фірмових магазинів Укрспирт, де буде наша горілка і горілка наших партнерів, яким ми постачаємо спирт. Стратегію вже узгодили. Це будуть маленькі фірмові магазинчики зі зручною локацією. Своїм ім’ям ми будемо гарантувати, що в такій мережі тільки той продукт, за якість якого ми відповідаємо», – сказав Лучечко.

Ашан став членом Асоціації рітейлерів України

Компанія Ашан Рітейл Україна приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі. Ашан Рітейл присутній в 17 країнах і є 11-м світовим дистриб’ютором продуктів харчування (за даними Deloitte), а також 35-м роботодавцем в світі (за даними – Fortune). Мережа об’єднує всі формати комерції продуктів харчування, нараховуючи більше 3 700 точок продажів: гіпермаркети, супермаркети та магазини біля дому, плюс напрямок e-commerce і драйв в деяких країнах.

В Україні компанія представлена з 2008 року і сьогодні налічує 22 магазини в 9 містах (Київ, Харків, Львів, Чернівці, Житомир, Дніпро, Кривий Ріг, Запоріжжя, Одеса), а також електронну комерцію в Києві та Львові.

Нагадаємо, раніше про свій вступ до Асоціації повідомив інший великий гравець українського ринку рітейлу – компанія Епіцентр К. Зараз Асоціація рітейлерів України об’єднує вже понад 100 провідних національних брендів, сприяючи консолідації та розвитку ринку.

Топи АТБ і Fozzy в списку кращих керівників України

Видання Фокус підготувало черговий рейтинг кращих топ-менеджерів України. У ньому є і представники FMCG-рітейлу. У порівнянні з торішнім і позаторішнім рейтингами відбулися помітні зміни. Третій раз поспіль увійти в список кращих топ-менеджерів в рітейлі вдалося тільки власнику Fozzy Group Володимиру Костельману.

А от інші номінанти змінилися. Вперше за три роки в число кращих керівників потрапив генеральний директор концерну АТБ Борис Марков. При цьому не змогли підтвердити свої лідируючі позиції відразу кілька учасників минулорічного і позаторішнього топ-33: Вадим Золотаревский (Arber), В’ячеслав Москаленко (Roshen), Ден Пасько (Нова пошта), Сергій Гапоченко (OLX), Михайло Меркулов (Arricano), Владислав Чечоткін (Rozetka). Подробиці – в присвяченому рейтингу матеріалі RAU.

АТБ продовжує розширення мережі в різних регіонах України

Минулого місяця найбільша в країні мережа магазинів АТБ не зменшувала обертів і продовжила активно нарощувати свою присутність в країні. Так, в травні були відкриті нові дискаунтери в Івано-Франківську (вул. Івана-Павла ІІ), Хмельницькому (вул. Подільська, 25), Києві (вул. Полковника Потєхіна, 2) та Ковелі Волинської області (вул. Незалежності, 83) . При цьому в компанії повідомили, що вже на початку червня мережа поповниться новими торговими точками в Херсоні (вул. Л. Заменгофа, 1), Львові (вул. Величковського, 1-б) і Чернігові (вул. Незалежності, 10).

Торгова мережа Копійка відкрила нові магазини в Одесі та Миколаєві

Міні-маркет площею 162 кв. м розташований на першому поверсі житлового будинку на вулиці Педагогічній, 21/1. Для обслуговування покупців встановлено дві каси, а в асортименті міні-маркету представлено більше 5000 найменувань, в тому числі, фреш-категорії, а також продукція власного виробництва (хліб, випічка, кондитерське виробництво), і власні торгові марки («0,01» і «Панні Цінна»).

У Миколаєві торгова точка розташована за адресою вулиця 6-а Слобідська, 48 б. Його площа – 413 кв. м, це третій супермаркет мережі в місті.

Торгова мережа Копійка була створена в 2001 році в Одесі. Станом на травень 2018 року компанія об’єднувала 74 магазини двох форматів – супермаркети і мінімаркети. Мережа представлена на півдні України – в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях.

Українці створили додаток для порівняння цін в супермаркетах

Українська команда на чолі з Сергієм Щербаненка і Ганною Кармазіною, технічним та генеральним директорами компанії Sannacode, створила додаток Costless. Як пише ain.ua, він дозволяє порівнювати додатки в супермаркетах і визначати найменший чек. Додаток доступний для скачування в Google Play, найближчим часом команда обіцяє випустити клієнт для iOS.

Зараз Costless працює з декількома великими мережами Києва – Ашан, Фуршет, Мегамаркет, Novus, Fozzy та іншими. Представники проекту відзначають, що ведуть переговори з магазинами АТБ, Фора і Еко маркет. Протягом найближчих трьох місяців команда планує додати в базу ще три мережі. Зараз Costless працює тільки в Києві. За межі столиці команда планує вийти в липні 2018 року.

Мережа Брусничка призначила нового керівника і планує розширення

Компанію Український Рітейл, що входить до групи СКМ Ріната Ахмєтова і розвиває торговельну мережу Брусничка, з 16 травня очолив Сергій Бєляєв. Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, головними завданнями Бєляєва на посаді будуть загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, розвиток потенціалу торгової мережі як активного учасника ринку українського рітейлу, та управління інвестиційним портфелем.

Топ-менеджер працює в торговельній мережі вже три роки. Раніше він обіймав посаду фінансового директора, а з 20 квітня 2017 року був призначений на посаду виконуючого обов’язки директора компанії Український Рітейл.

У компанії також повідомили, що мережа планує подальше розширення і відкриття нових магазинів в різних містах країни. У травні мережа відкрила новий магазин в Харкові по вул. Тракторобудівників, 160, б. Для міста це одинадцята за рахунком торгова точка мережі. В асортименті магазину традиційно представлені всі товари, необхідні для щоденної покупки – молочна продукція, свіже м’ясо, овочі та фрукти, бакалія, кондитерські вироби, напої та багато іншого. Також тут працює відділ власної випічки, а тепер на полицях всіх магазинів можна знайти і продукцію преміум-класу, в тому числі алкогольні напої, сири, м’ясну продукцію.

Читайте також –

Віктор Повніца, ЕКО маркет: Товарообіг оновлених магазинів зростає від 30 до 100%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку