Новини fashion-рітейлу: нові турки, преміальний ССС і релокація Helen Marlen

Новини fashion-рітейлу: нові турки, преміальний ССС і релокація Helen Marlen

01.06.2018 08:10
  751
Виктор Нагорский

В Україну вийшли турецькі мережі Koton і DeFacto, магазин Helen Marlen в ТРЦ Ocean Plaza змінить локацію, бренд VOVK відкрив дві нові студії, універмаг Всі.Свої підтримав Олега Сенцова та інші новини українського fashion-рітейлу.

DeFacto відкрив перший магазин в Україні

На український ринок вийшов турецький бренд DeFacto, який об’єднує 329 магазинів в Туреччині та 110 за межами країни. У середині травня в ТЦ GLOBUS 1 в Києві відкрився двоповерховий магазин турецького рітейлера площею 1200 кв. м, що став першим об’єктом нового оператора в Україні.

Асортимент магазину включає 35 000 позицій і згодом збільшиться до 40 000, в ньому представлено ​​жіночий, чоловічий, дитячий одяг, а незабаром з’явиться колекція для новонароджених. Рітейлер працює в середньому ціновому сегменті з чеком $20-25. 15% асортименту представлено в більш дорогому сегменті: вбрання більш класичного напряму.

Другий магазин DeFacto відкривається через два тижні в одеському ТРЦ Riviera, а протягом трьох років компанія планує відкрити близько 30 магазинів в Києві та в усіх обласних центрах України. Протягом двох років планується запуск інтернет-магазину, для якого буде функціонувати окремий склад продукції.

Koton вийшов на український ринок

Інший великий турецький рітейлер одягу, що вийшов на український ринок в травні – Koton, який відкрив перший магазин в одному з найбільших торгово-розважальних центрів країни Lavina Mall. Торговий об’єкт відкрився 19 травня і розмістився на площі в 1550 кв. м в центральному атріумі Lavina Mall. Новий магазин став 510-м для рітейлера в світі. Компанія об’єднує 300 торгових точок на території Туреччини та 210 за кордоном. При цьому Україна стала 28 ринком для бренду.

Як розповів генеральний директор Koton Білорусь і Україна Ірфан Докдок в інтерв’ю RAU, в найближчій перспективі рітейлер має намір зосередитися на розвитку мережі в Києві. Ще одна торгова точка Koton незабаром почне свою роботу в столичному ТРЦ SkyMall. Нагадаємо, раніше в компанії заявляли про плани відкрити 15 торгових об’єктів в Україні вже до 2020 року.

CCC відкрив в Києві перший преміальний магазин

Великий виробник взуття та сумок з Польщі CCC відкрив магазин в столичному ТРЦ Lavina Mall. Торгова точка стала найбільшою в українській мережі – її площа склала 1 186 кв. м. Особливістю нового магазину стала його концепція, спрямована на більшу діджіталізацію об’єкта. При вході покупець відразу бачить великі LED-екрани з мінливими зображеннями, мета яких – повністю замінити друковану продукцію в торговій точці. Всього в залі розташовано шість LED-екранів, а також по одному на вітрині і за касою.

Зміни також торкнулися зонування магазину. “Раніше наші покупці бачили зі входу тільки касу і окремі стелажі поруч з нею і могли не проходити вглиб магазину, – розповів директор CCC Ukraine Максим Кінаш, який раніше представив концепцію на  Retail & Development Bussiness Summit. — Ми відходимо від переповнених полиць і віддаємо перевагу вільному простору».

Нагадаємо, магазини CCC працюють в 16 країнах – в Чехії, Польщі, Словаччині, Угорщині, Німеччині та Хорватії. Мережа має намір активно розвиватися і на українському ринку, планує розширення до 50 торгових точок вже до 2021 року. Окрім цього, раніше повідомлялося про плани ССС Group запустити інтернет-магазин в Україні.

Всі.Свої підтримав українських політв’язнів

Універмаг українських брендів Всі.Свої розмістив в вітринах магазину портрет українського кінорежисера Олега Сенцова, затриманого російськими окупаційними силами в Криму в 2014 році і засудженого до 20 років колонії за сфабрикованими звинуваченнями в тероризмі. Таким чином магазин підтримав кінорежисера, який оголосив безстрокове голодування з вимогою звільнення більше 60-ти українських політв’язнів, які відбувають покарання в російських в’язницях.

«Наші вітрини – це наш голос. Вони виходять на головну вулицю столиці, повз проходять тисячі людей – як українських, так і іноземних громадян. Сьогодні ми змінили вітрини, щоб висловити свою позицію. Адже кінорежисер Олег Сенцов – наш співвітчизник, невинно засуджений в Росії на 20 років ув’язнення. Ми не можемо і не хочемо допустити загибелі співвітчизника, чесної та мужньої людини. І заявляємо про це з вітрин Всі.Свої», – пояснили в прес-службі компанії.

Jasmine розширює мережу на заході України

Магазин українського бренду жіночої білизни Jasmine Lingerie відкриється у львівському торгово-розважальному центрі Forum Lviv. Про підписання договору оренди приміщення під магазин RAU повідомила прес-служба компанії Multi Ukraine, що управляє ТРЦ Forum Lviv. Як уточнили в компанії, новий магазин Jasmine розміститься в торговій галереї на другому поверсі ТРЦ і займе площу в 120 кв. м.

Зараз мережа магазинів Jasmine налічує 16 торгових об’єктів в Україні. На початку грудня перший франчайзинговий монобрендовий магазин Jasmine відкрився в Казахстані, за ним послідував магазин в Білорусі. А вже в 2018 році бренд планує експансію в Саудівську Аравію, Об’єднані Арабські Емірати та ряд інших країн Перської затоки. Детальніше про плани компанії можна дізнатися з інтерв’ю генерального директора Jasmine Олени Очеретної.

Intertop Ukraine відкрив новий магазин ECCO

Один з найбільших fashion-рітейлерів України – компанія Intertop Ukraine, відкрила новий магазин датського взуття ECCO. Він почав роботу 7 травня у львівському торгово-розважальному центрі King Cross Leopolis. Торгова точка розмістилася на першому поверсі ТРЦ і зайняла площу в 102,8 кв. м.

Відзначимо, що ECCO – один зі світових лідерів у сфері виробництва взуття для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуарів та сумок. Бренд представлений в 85 країнах світу, а його штаб-квартира знаходиться в Данії.

Крім ECCO, в портфель брендів рітейлера входять Clarks, Geox, Lee & Wrangler, Timberland, Armani Jeans, Marc O’Polo, Skechers та інші. В цілому під управлінням групи знаходиться вже 13 fashion-мереж під різними брендами, а також онлайн-магазини intertop.ua, ecco.com.ua і plato.ua. Компанія об’єднує 110 магазинів в країні загальною площею близько 25 000 кв. м.

Мережа студій VOVK відкрила два нових магазини і ще один оновила

Нові торгові точки українського рітейлера знаходяться в Полтаві та Чернівцях, оновлена студія в Києві на площі Льва Толстого відкрилася 27 квітня. Як відзначають в компанії, тепер студія виконана в абсолютно новому стилі з дерев’яними елементами і «живою» вітриною. Це принципово новий підхід, який забезпечує покупцеві почуття «дому».

28 квітня розпочала роботу торгова точка в Чернівцях – в торговому центрі Depot Center за адресою вулиця Головна, 265 а. Площа об’єкта – 93 кв. м. У Полтаві VOVK відкрив об’єкт в ТРЦ Екватор на вулиці Ковпака, 26. Магазин також оформлений в оновленому стилі, його площа становить 174,5 кв. м. Мережа магазинів бренду об’єднує вже близько 30 торгових точок в Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові та інших найбільших містах України.

Два нових українських бренди в ТЦ GLOBUS

Два нових магазини українських брендів – Azuri і Satin – відкрилися в столичному торговому центрі GLOBUS. Як повідомила RAU прес-служба ТЦ, в асортименті монобрендових магазинів будуть представлені жіночий одяг та аксесуари. Нові оператори відкрилися на другому поверсі наземної частини ТЦ GLOBUS. Azuri зайняв площу 130 кв. м, а Satin розмістився на 85 кв. м.

Як зазначила старший менеджер департаменту оренди ТЦ GLOBUS Вікторія Царенко, відкриття магазинів Azuri і Satin в GLOBUS 2 значно розширить асортимент модного одягу і аксесуарів українських брендів в торговому центрі.

Helen Marlen в ТРЦ Ocean Plaza переїде і розшириться

З 1 червня мультибрендовий магазин взуття та аксесуарів Helen Marlen в столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza змінить локацію. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG, новий бутик як і раніше буде розташований на першому поверсі торгового центру, але при цьому розширить площу практично в два рази. Завдяки істотному збільшенню магазину, в ньому буде представлений більш широкий вибір брендового взуття від провідних світових марок.

Тепер в бутіку будуть представлені окремі концептуальні зони модного класичного, повсякденного і спортивного чоловічого та жіночого взуття. Придбати можна буде пари таких брендів, як Fabio Rusconi, Stokton, Eddy Daniele, Lerre, Drime London, Lancaster, Vetiver, а також власної торгової марки Helen Marlen.

Нагадаємо, Helen Marlen Group управляє мережею з семи мультибрендових магазинів, в яких представлені понад 190 модних марок. У портфелі компанії також п’ять монобрендових бутиків: Gucci, Burberry, Loro Piana, Salvatore Ferragamo і Santoni.

У Києві відкрився другий магазин Designer’s Room POP-UP store

В кінці квітня в київському ТРЦ Art Mall відкрився другий магазин українських дизайнерів нового для України формату – Designer’s Room Pop-Up Store. Перший успішно працює в іншому столичному ТРЦ Караван. Цей проект надає можливість всім бажаючим ближче познайомитися з українськими брендами та їх колекціями, а також спрямований на розвиток фешн-індустрії України та просування українських брендів.

Як розповіла засновник бутика Лідія Маркова, в магазині представлений одяг та аксесуари модних українських fashion-дизайнерів – Brooklyn, 7/11, KAPTSOVA, KRIZA, Vasilyev, HELISSEN, VivendY by Misuragina Larysa, Berla, Zephyros, Studio Forbatki та інших. Новий Pop-Up Store буде працювати протягом двох місяців – з 1 травня по 30 червня на першому поверсі ТРЦ Art Mall.

Пул орендарів ТРЦ River Mall поповнили New Ballance і Arena

ТРЦ River Mall, що будується на Дніпровській набережній в Києві,  повідомив про підписання договорів оренди з декількома новими операторами. Один з них – відома американська марка взуття New Balance. Як повідомила прес-служба ТРЦ, магазин бренду в River Mall займе площу 201,5 кв. м. Незважаючи на сильну цінову конкуренцію з боку інших брендів спортивного взуття, які виробляють продукцію в країнах Південно-Східної Азії, New Balance залишається єдиною компанією, яка і зараз продовжує розвивати виробництво взуття на власних фaбpиках в США і Англії.

Ще один новий орендар ТРЦ – Аrena Swim Run Live – це мережа магазинів спортивного і кежуал одягу, взуття та аксесуарів. Торгова точка в River Mall відкриється на площі 164 кв. м. Тут будуть представлені всі необхідні товари для спорту і активного відпочинку. Концепція Swim Run Live відображає основні сфери діяльності компанії: плавання, біг і повсякденний одяг, взуття. В асортименті будуть представлені товари для плавання Arena, кросівки і одяг для бігу Saucony, топсайдери і кеди Sperry, компресійна і термобілизна Falke, повсякденний одяг для дітей та дорослих від італійського бренду CMP і справжні американські аксесуари від ’47 Brand.

Читайте також –

Новини fashion-рітейлу: кращий Intertop і топ-менеджер для H&M, розширення ССС і MD Group


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку