Новини fashion-рітейлу: кращий Intertop і топ-менеджер для H&M, розширення ССС і MD Group

Новини fashion-рітейлу: кращий Intertop і топ-менеджер для H&M, розширення ССС і MD Group

15.05.2018 08:10
  632
Виктор Нагорский

Intertop визнали найкращим інтернет-магазином, PR та маркетинг українського H&M очолила Ольга Олійник, польський рітейлер ССС планує відкрити 50 магазинів в Україні, а також інші новини fashion-рітейлу від Week, LC Waikiki, Anabel Arto, Jasmine, та інших брендів.

Intertop визнаний кращим інтернет-магазином

20 квітня в Києві були названі переможці щорічного конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018. Цього року заявки на участь в конкурсі подали понад 300 інтернет-проектів, які працюють в Україні. В ході голосування в номінації «Вибір споживачів» проголосували більше 15 000 покупців, які й визначили переможців конкурсу. У цьому блоці, серед іншого, нагороджувався і кращий інтернет-магазин категорії «Одяг, взуття та аксесуари», яким був визнаний Intertop.ua.

Нагадаємо, раніше CEO Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов розповідав, що за 2017 рік продажі компанії через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) виросли в 3,6 рази. Подробиці по за посиланням.

PR і маркетинг H&M в Україні очолила Ольга Олійник

До переходу в H&M Ольга Олійник займала позицію Head of PR & Marketing в одному з найбільших в Україні інтернет-магазинів одягу Lamoda.ua. Про своє призначення на нову посаду Ольга повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. У H&M Олійник відповідатиме за реалізацію та координацію короткострокових і довгострокових маркетингових та PR-планів, цілей і стратегій H&M в Україні, активізацію продажів бренду, підтримку пов’язаних заходів у співпраці з місцевим відділом продажів та інше.

Нагадаємо, в минулому році компанія Н&M, яка об’єднує понад 4000 магазинів в різних країнах світу, повідомила про намір вийти на ринок України. За інформацією LIGA.net, перший магазин H&M в країні відкриється в найбільшому в столиці торгово-розважальному центрі – Lavina Mall. На початку року шведський рітейлер почав активний пошук топ-менеджменту і персоналу для свого українського підрозділу.

Український бренд Week розширює мережу

В кінці квітня в ТРЦ Fabrika у Херсоні відкрився вже сьомий за рахунком дрес-маркет українського бренду Week в Україні. Як повідомила компанія Retail&Development Advisor, магазин розташувався на першому поверсі торгово-розважального центру Fabrika, а його площа склала 157,7 кв. м.

Retail & Development Advisor виступила брокером в підписанні договору оренди вже другого дрес-маркету Week. Раніше за сприяння RDA в ТРЦ Dream Town був відкритий перший магазин бренду в Києві. Зараз Week представлений вже в п’яти містах країни: Києві, Херсоні, Дніпрі, Одесі та Львові. У поточному році в компанії планують відкрити ще 10 дрес-маркетів в Україні.

Польський ССС планує відкрити 50 магазинів в Україні

Як пише Delo.Ua з посиланням на Інтерфакс-Україна, компанія Adler International, яка розвиває мережу франчайзингових магазинів взуття CCC, продала 41 магазин CСC в Польщі за 506,9 млн грн і на виручені кошти планує розвивати однойменну мережу в Україні. Згідно з інформацією, оприлюдненою на сайті CСC, рітейлер планує розширити мережу в Україні до 50 торгових точок вже до 2021 року.

В березні минулого року ССС відкрив перший магазин в Києві в столичному ТРЦ DreamTown. Пізніше в компанії заявили про плани активізувати розвиток в Україні. Як заявляв директор CCC Ukraine Максим Кінаш, в 2018 році рітейлер планував збільшити кількість магазинів на 10-15 точок і почати реконцепцію мережі. Зараз в Україні працює 8 торгових обє’ктів компанії, а мережа ССС в Європі складається з 900 магазинів в 16 країнах.

Jasmine відкрив новий магазин в Києві

Один з провідних гравців на ринку нижньої білизни, компанія Jasmine відкриває вже другий магазин поточної весни. Після запуску проекту в ТРЦ Rive Gauche в Києві, бренд презентував фірмовий магазин в столичному торгово-розважальному центрі Sky Mall. Таким чином, білизняний бренд розширив мережу до 18 торговельних об’єктів в Україні. При цьому найближчим часом Jasmine планує запуск магазинів в ряді інших найбільших ТРЦ країни.

Також бренд повідомив про те, що незабаром буде відкрито новий магазин у ТРЦ Forum Lviv. Торгова точка площею 120 кв. м буде розташована на 2-му поверсі торгівельного центру.

Нагадаємо, український бренд корсетної білизни Jasmine вийшов на ринок роздрібної торгівлі лише півтора роки тому, але за цей час встиг відкрити магазини не тільки в семи містах України, а й за її межами. На початку грудня перший франчайзинговий монобрендовий магазин Jasmine відкрився в Казахстані, за ним послідував магазин в Білорусі. А вже в 2018 році бренд планує експансію в Саудівську Аравію, Об’єднані Арабські Емірати та ряд інших країн Перської затоки. Детальніше про плани компанії можна дізнатися з інтерв’ю генерального директора Jasmine Олени Очеретної.

Перший бутик Emporio Armani відкрився в Ocean Plaza

Компанія Intertop Ukraine відкрила в столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza перший в Україні бутик Emporio Armani. Він почав роботу 16 квітня на місці магазину Armani Jeans. Armani Jeans в пулі Intertop з’явився понад чотири роки тому. Компанія управляла двома магазинами бренду, один з яких вирішили закрити, друга точка була повністю перезапущена і відновила роботу як Emporio Armani.

На відміну від Armani Jeans колекції яких в основному включали джинсовий і одяг спортивного стилю, асортимент бренду розширено за рахунок позицій костюмів, елегантних жіночих суконь і нарядів вихідного дня.

Як повідомила комерційний директор Intertop Ukraine Євгенія Чижевська, рішення про відкриття інших магазинів бренду буде прийнято на підставі ефективності роботи першої торгової точки.

На RDBExpo 2018 назвали кращі взуттєві магазини

Компанія Audit of Sales провела масштабне дослідження українських взуттєвих мереж і презентувала його результати на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018, який відбувся 29-30 березня в НСК Олімпійський. Всього компанія оцінювала 30 магазинів 15 найпопулярніших взуттєвих мереж країни. Фахівці Audit of Sales оцінювали як онлайн-канал компанії, так і роздрібний магазин торгової мережі.

Після проведення аудиту фахівці підсумовували бали за всіма стандартами. В середньому магазини набрали 75 балів з максимальних 150. А кращими були визнані торгові точки Miraton на бул. Лесі Українки, Intertop і Ecco в ТРЦ Dream Town. При цьому трійку лідерів взуттєвих мереж сформували Eссо, Miraton і Carlo Pazolini. Більш детально – в матеріалі RAU.

Магазини Estro і Anabel Arto відкрилися в ТРЦ Дафі

Молодий європейський бренд взуття та аксесуарів Estro відкрився на першому поверсі торгово-розважального центру Дафі в Харкові. Загальна площа торговельної точки склала близько 180 кв. м. Про це повідомила компанія Retail&Development Advisor, що виступила брокером в підписанні договору оренди приміщення під магазин.

У мультибрендовому магазині Estro в ТРЦ Дафі представлені колекції таких італійських марок, як Voile Blanche, Laura Bellariva, Alberto Gozzi, іспанська марка Pertini, а також дизайнерські сумки власного виробництва і європейських брендів Tosca Blu, Cromia і Gianni Chiarini.

Ще одним магазином, що відкрився в ТРЦ, став бутик українського білизняного бренду Anabel Arto. Нова торгова точка зайняла площу 58 кв. м на першому поверсі ТРЦ Дафі. У магазині представлені білизна, домашній одяг, жіночий і чоловічий верхній та білизняний трикотаж, панчішно-шкарпеткові вироби, купальники і пляжні аксесуари.

LC Waikiki відкриє новий магазин в Одесі

Нова торгова точка турецької мережі LC Waikiki відкриється в одеському торговому центрі Fontan Sky. Про це повідомила прес-служба українського підрозділу консалтингової компанії Colliers International, яка виступила посередником при оформленні угоди оренди приміщення під магазин в ТЦ Fontan Sky. Як уточнили в компанії, новий магазин LC Wаikiki запланований до відкриття вже навесні 2018 року на першому поверсі торгового центру. Площа торговельної точки складе 1017 кв. м.

LC Wаikiki вийшов на український ринок в 2013 році. З тих пір мережа магазинів бренду зросла до 24 торгових об’єктів в країні. При цьому компанія продовжує активне масштабування бізнесу. До 2023 року LC Wаikiki планує розширити українську мережу магазинів до 60 торгових точок.

MD Group домовився з ЦУМ і відкрив 4 магазини

Один з найбільших fashion-рітейлерів України MD Group з початку року відкрив вже чотири нові магазини. Як повідомила RAU прес-служба компанії, в січні в ТРЦ Ocean Plaza почав роботу магазин італійського бренду Replay. Це вже другий магазин, представлений в нашій країні. У жовтні минулого року Replay був відкритий в київському ТРЦ Sky Mall. Ще одне відкриття MD Group відбулося в квітні в одеському ТРЦ City Center, де почав роботу магазин G-star в новому форматі. Крім цього, минулого місяця рітейлер відкрив відразу два торгові об’єкти американського бренду спортивного одягу Under Armour в столичних ТРЦ Ocean Plaza і Dream Town.

Крім цього, в кінці квітня стало відомо про початок співпраці MD Group з київським ЦУМ. В рамках домовленостей компанія відкрила в універмазі по два корнери чоловічого та жіночого одягу брендів Diesel і Replay. А в липні компанія планує відкрити в ЦУМ корнер легендарного бренду Tommy Hilfiger. Нагадаємо, MD Group вже більше 10 років є офіційним дистриб’ютором популярних світових Fashion і LifeStyle брендів в Україні. Серед них: Tommy Hilfiger, Diesel, G-Star Raw, Gant, Walker, Replay, Pepe Jeans, Accessorize, oodji та інші.

ТРЦ River Mall підписав Марафон і Vito Rossi

Керуюча компанія, ТРЦ River Mall, який будується в Києві, продовжує розширювати пул орендарів. Як повідомила RAU прес-служба компанії, в сегменті fashion ТРЦ поповнився брендом Vitto Rossi, що представляє європейське виробництво якісного взуття та аксесуарів. Компанія пропонує своїм покупцям великий вибір класичних елегантних моделей, а також сучасні стилі: casual, спорт.

Одним з найбільших операторів, підписаних керуючою командою ТРЦ, стала мережа мультибрендових магазинів спортивного одягу Марафон. В River Mall компанія планує відкрити магазин-флагман нового формату. Серед основних характеристик нової концепції будуть збільшення розміру торговельної точки, розширення асортименту, поліпшення дизайну магазинів та орієнтація на омолодження клієнтської бази.

L’akmus і Ted Baker в ТРЦ Ocean Plaza

Про підписання договорів оренди ТРЦ Ocean Plaza з двома новими брендами повідомила консалтингова компанія UTG. Так, в квітні в ТРЦ відкрився магазин взуття, сумок і аксесуарів L’akmus. Бутік став вже другим після Coccinelle, який в Ocean Plaza відкриває компанія LBGroup. У торговій точці площею 62 кв. м представлені товари відомих світових брендів сумок і взуття середнього та вище середнього цінових сегментів: MarcJacobs, SeeByChloe, Coach, KarlLagerfeld, VoileBlanche, Moleskin, Pokemaoke, HaikonHada, Laocoonte, Ash, AlexanderSmith.

Крім цього, в UTG повідомили про відкриття в Ocean Plaza магазину британського бренду одягу Ted Baker. Запуск в роботу торгової точки заплановано цього літа на першому поверсі ТРЦ. Площа магазину складе 155 кв. м.

Читайте також – 

Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку