Перший магазин турецького бренду Koton відкриється в ТРЦ Lavina Mall
Урочисте відкриття першої в країні торгівельної точки Koton заплановано на 19 травня.
Про це повідомляється на офіційному сайті NAI Ukraine – ексклюзивного брокера торгівельно-розважального центру. Загальна площа магазину складе 1550 кв. м, а розташований він будет у центральному атріумі Lavina Mall, поруч із фонтаном.
Нагадаємо, що наразі Koton налічує 506 магазинів, 303 з яких відкрито у Туреччині і 203 – за кордоном. Крім того, вироби Koton представлені у 800 точках продажу у всьому світі. До 2023 року компанія планує стати найбагатшим модним брендом з найпопулярнішими колекціями на п’яти континентах.
Менеджер Koton, що відповідає за розвиток в Україні, Ірфан Докдок підкреслив, що Україна є одним із стратегічних ринків за кордоном завдяки споживацьким вподобанням населення та сказав: «Ми добре знаємо цей регіон та потреби споживачів, і ми дуже раді відкрити наш перший магазин в Україні. Ми прагнемо запропонувати нашим клієнтам найновіші тенденції та різноманітні колекції за доступними цінами».
Довідка. Lavina Mall – суперрегіональний торгово-розважальний центр, найбільший український мегамолл площею 170 280 кв. м. Lavina Mall – це найбільша та найдовша fashion-галерея в Україні, найбільший у Європі критий сімейний парк розваг GALAXY (23 000 кв. м) і найбільший кінотеатр країни MULTIPLEX на 13 залів.
Турецький рітейлер Koton починав як невеликий магазин, площею 20 кв. м в Стамбулі в 1988 році. У 1995 році компанія запустила власне виробництво і продовжила активно розвивати мережу. У 2000 році працювало 10 магазинів, в 2002 компанія почала відкривати точки в різних країнах – Росії, Близькому Сході, та інших регіонах.
У 2012 році мережа налічувала було 287 магазинів, а зараз – вже понад 500 магазинів на 3-х континентах в 27-ми країнах. Україна стане 28-ю країною для бренду. Турецький рітейлер планує до 2023 року стати провідним міжнародним брендом молодіжного модного одягу з найсучаснішими колекціями, представленими на всіх п’яти континентах.
Щороку рітейлер випускає 30 000 одиниць нових товарів – це 50 колекцій за рік. Цільову аудиторію компанії складають жінки від 25 до 35 років, які цікавляться модою. Під брендом Ole, Koton випускає колекції для молодіжної аудиторії від 15 до 25 років. Крім жіночих колекцій, бренд випускає і чоловічу лінію – casual man і business man, а також дитячі колекції.
Читайте також –
Перші два магазини в Україні Koton відкриє в травні, а до 2020-го мережа виросте до 15 об’єктів