Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу

Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу

22.05.2018 08:05
  606
rau

Історія успіху бренду SOLH і його розвитку від однієї торгової точки в районному ТЦ до міжнародної мережи франчайзингових магазинів.

Олена Хашим почала займатися виробництвом одягу ще на початку 2000-х років. Вже в 2008 році підприємниця заснувала торгову марку SOLH. Сьогодні цей бренд продається не тільки в мультибрендових торгових точках, але і в магазинах монобрендової франчайзингової мережі. Як проходило становлення і розвиток бренду Олена розповіла порталу Обозреватель. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

Мережа магазинів по Україні і світу

Так як ми виробники, в основному працювали в форматі b2b і продавали товар клієнтам, які мають свої магазини. Але ми зіткнулися з тим, що не завжди колекції та наші ідеї були правильно донесені до кінцевого покупця. Тоді ми стали створювати колекції total look і пропонувати клієнтам не просто одяг, а цілі образи, стиль SOLH. Купивши одну річ, вони могли б доповнити її моделлю з іншої колекції і це виглядало б дуже гармонійно і стильно.

Ми відкрили свій роздрібний магазин в Києві в ТЦ Аркадія в 2016 році і вже через півроку до нас прийшов клієнт і сказав: “Хочу продавати в магазині тільки SOLH і нехай це буде монобрендовий магазин!” І ми відкрили перший магазин по франшизі в Луцьку, потім у Вінниці, Львові, Києві та Запоріжжі. Також у нас є партнери, які продають наш бренд в Москві, Санкт-Петербурзі, Ризі, Алмати. Зараз активно виходимо в онлайн, зробили новий сайт, співпрацюємо з лідерами думок і підвищуємо активність в соцмережах.

Привілеї покупця за часів конкуренції

У наших колекціях завжди представлені повні образи, які гармонійно поєднуються один з одним, а також можуть бути доповнені моделями з минулих або майбутніх колекцій. Особлива риса нашого бренду – це незвичайні моделі, моделі трансформери: 2-в-1 (пальто і жилет одночасно) або навіть 3-в-1 (плаття, яке може бути блузою і тунікою). Наша цільова аудиторія – жінка, яка шукає свій унікальний стиль, хоче підкреслити свою привабливість і через одяг висловити свій внутрішній стан і неповторність.

Використання натуральних матеріалів

Для нас завжди були важливі тканини, з яких ми виробляємо одяг. Зараз ми плануємо випускати вироби з тенсела – тканини, отриманої з евкаліптової дерева. З кожним днем ​​відсоток покупців, готових платити за натуральність, зростає. І це радує, адже говорить про те, що часи споживання синтетики залишаються в минулому.

Вісім колекцій на рік

Так склалося, що тренди в сфері fashion змінюються дуже швидко, і втілити їх всього в чотирьох колекціях практично неможливо. Тому до основних сезонних колекцій ми додаємо чотири flash-колекції, які показують максимально актуальні тренди. Завдяки участі в зарубіжних виставках зробили висновок – цінності, які ми проповідуємо, а це якість, натуральність тканини, індивідуальність стилю, цільні образи – є вірними і визнаними в усьому світі. Адже всі ми можемо говорити на мові стилю і краси, а саме це послання проходить основною темою в наших колекціях.

Розвиток в Україні

Потрібно розуміти, що бізнес і підприємництво в Україні – це наполегливість, трохи авантюризму, цілеспрямованість і віра в себе, в свою команду, в свій продукт, в свій бренд. З виходом кожної колекції ми вважаємо, що це наша найкраща колекція, це верх нашої майстерності. Проходить час і при випуску наступної колекції ми відчуваємо те ж саме, адже викладаємось кожен раз на 120%. Успіх обов’язково приходить, коли ти робиш справу, віддаючи свою душу і серце.

Джерело: Обозреватель

Читайте також –

Солодкі експерименти: як український бренд LOL & POP виходив на нові ринки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

time icon  
  301
Усі новини ринку