Володимир Гончаров, Епіцентр К: Покупцеві потрібно більше емоцій

Володимир Гончаров, Епіцентр К: Покупцеві потрібно більше емоцій

02.05.2018 08:15
  1797
Виктор Нагорский

Як вимоги клієнтів, бажання споживача і тенденції в рітейлі привели до створення нових форматів торгових центрів Епіцентр К.

Епіцентр К – один з лідерів українського ринку рітейлу, управляє 46 торговими центрами в Україні загальною площею близько 1,5 млн кв. м. У торгових об’єктах компанії представлені сотні тисяч найменувань товарів від більш ніж 3500 постачальників. При цьому Епіцентр – рітейлер мультиформату, де під одним дахом представлений дуже широкий асортимент: від будматеріалів до дитячих і спортивних товарів, рослин і предметів для дому та саду. Цього року Епіцентр пішов ще далі, відкривши грандіозный торговий об’єкт в принципово новому форматі в Києві.

У ході пройшовшого в березні Retail&Development Business Expo – 2018 заступник генерального директора Епіцентр К Володимир Гончаров розповів про те, чому компанія зважилася на впровадження нового формату, які цілі переслідувала при реалізації проекту і що отримала в результаті.

Споживач вимагає від рітейлера все більшого. В першу чергу – емоцій. В Епіцентрі ми чудово розуміємо, що потрібно дивитися в майбутнє, випереджати тенденції і надавати споживачеві не тільки широкий асортимент товарів, хороші ціни і якість, але і задовольняти його приховані бажання. Працюючи над цим викликом, ми створили торговий об’єкт нового формату, який був відкритий на початку березня на проспекті Степана Бандери в Києві. Цей торговий центр площею 56 000 кв. м здатний дати споживачеві абсолютно новий купівельний досвід. І ось чому.

Пропонуємо ідею та її реалізацію

У новому торговому центрі ми кардинально змінили підхід до пропозиції меблів. Раніше асортимент відділу формувався тільки по товарним групам – «Кухня», «Спальня», «Передпокій». У ТЦ нового формату ми відкрили центр меблів на площі 4 500 кв. м, створивши окремі тематичні кімнати з конкретними рішеннями. Сподіваємося, що за рахунок цього кожен покупець зможе знайти саме те рішення, яке йому потрібно.

Ще одне нововведення – Design Arena на третьому поверсі торгового центру. Це окремий простір площею близько 3000 кв. м, створений спеціально для дизайнерів. Це своєрідний коворкінг, куди можуть приходити абсолютно всі дизайнери, спілкуватися, вчитися або зустрічатися зі своїми клієнтами. Тут представлені вузькопрофільні товари, які дизайнери використовують в своїй роботі.

У галереї ДЕКО ми, в першу чергу, хочемо подарувати нашим покупцям можливість зануритися в світ краси текстилю, посуду, подарунків. Зручне зонування і навігація дозволяють оглянути весь асортимент галереї та швидко зорієнтуватися. Всі ці нововведення покликані задовольнити не тільки раціональну, а й емоційну сторону наших клієнтів.

Інновації в відділі «Побутова техніка» відразу привернуть увагу навіть тих, хто зайшов туди випадково: роботи-мийники вікон, роботи-пилососи, кліматична кімната для тестування кондиціонерів, зона для тест-драйву техніки, гаджетів, новинок технічної індустрії. Тут є все, щоб забути про щоденні побутові клопоти та відчути себе в світі нових технологій і відкриттів. В кліматичній кімнаті у клієнта є можливість не тільки вибрати техніку і обладнання, а й протестувати його. Покупець може вдихнути те прохолодне повітря, яким він буде дихати у себе вдома у випадку покупки. Хіба це не емоція?

До магазинів Intersport в наших ТЦ клієнти вже звикли. Але в новому форматі ми не тільки відкрили найбільший Intersport в Україні, а й зробили окрему зону під назвою «Лабораторія бігу», де, крім асортименту, покупцеві пропонується спеціальне обладнання, яке допоможе підібрати найбільш зручне взуття під індивідуальні потреби клієнта. Тут же покупець може його випробувати на біговій доріжці.

У нашому дитячому відділі Епік ми вирішили розважати не тільки дітей, а й їхніх батьків. Крім безкоштовних лабіринтів, караоке, звичних батутів та інших атракціонів для дітей, ми встановили тут телевізори. І поки дитина грає, а мама робить покупки, тато може подивитися футбол. Це ще один експеримент, який повинен дарувати нашим відвідувачам приємні емоції.

Ще одне нововведення – магазин косметики і парфумерії Mon Chéri. При розробці цього проекту ми намагалися якомога професійніше сформувати асортимент, тому плідно працювали з виробниками та експертами. В результаті вийшов магазин, де за допомогою професійних консультантів можна підібрати декоративну косметику, парфумерію, засоби по догляду за тілом та обличчям. Цей формат плануємо розвивати і в інших наших ТЦ.

Інший цікавий напрямок, який раніше вже був представлений в наших ТЦ – відділ Military. В рамках цього відділу в новому ТЦ ми обладнали невеликий інтерактивний тир і надалі також плануємо активно розвивати цей сегмент. Хочемо, щоб наш клієнт не тільки міг вибрати собі все необхідне для полювання чи риболовлі, а й постріляти в тирі, отримати професійну консультацію і хороші емоції.

Нові послуги, сервіси та концептуальні зони

У магазині нового формату ми хочемо надавати наші гостям нові послуги і сервіси. Серед них флора-центр «Букет» площею 250 кв. м, де представлені квіти, вазони та інші рослини. Частина з них зберігається в холодильній кімнаті, площею майже 70 кв. м. Професійні флористи, декоратори і дизайнери готові підібрати для клієнта саме ті квіти і букети, які підійдуть під їх бажання і потреби.

У ТЦ на Петрівці ми повністю змінили підхід до фуд-корту, створивши сучасний ресторан Benicassim з європейською кухнею і ввічливими офіціантами.

На території працює також сервісний центр з ремонту інструментів, точки обслуговування велосипедів та лижного спорядження, пункт видачі інтернет-замовлень від 27.ua.

Відпочити і відновитися після здійснення покупок відвідувачі зможуть в лаундж-зоні, смачно поїсти і випити запашної кави в експрес-кафе або ресторані Benicassim.

У 2017 році товарообіг групи Епіцентр К склав понад 42 млрд грн, компанія заплатила в бюджети різних рівнів майже 4 млрд грн. Однак на цьому ми не збираємося зупинятися і вже найближчим часом знову здивуємо наших покупців.

Читайте також – 

Топ-25: найбагатші рітейлери і девелопери України за версією журналу Фокус


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку