Без коня, але з будкою: Фокстрот відкрив магазин нового формату в Києві (фотоогляд)
В кінці квітня в київському торгово-розважальному центрі Rive Gauche відбулося відкриття нового магазину Фокстрот. Як виглядає і що пропонує покупцям торгова точка найбільшого українського рітейлера побутової техніки та електроніки – у фоторепортажі RAU.
У день відкриття, відвідувачів магазину розважали діджей і ведучий, що зазивали гостей ТРЦ Rive Gauche зробити фото біля магазину і взяти участь у розіграші подарунків від Фокстрот. А на вході в магазин, поруч з телефонною будкою, несли чергування “британські королівські гвардійці”.
Наробившого галасу в останній рекламній кампанії Фокстроту коня, як і сім’ї жокеїв, в торговій точці помічено не було. Не виключено, що від послуг тварини довелося відмовитися через невеликий розмір магазину. Його загальна площа склала 647 кв. м, торгова – 570 кв. м.
У новому магазині організовано спеціальне зонування і приділено увагу різним категоріям товару, які зібрані в зручні катмени – сектора для брендів.
На вході в торговий зал розміщені зони електротранспорту, а також дрібна техніка та гаджети: смартфони, комп’ютери і ноутбуки, товари для геймерів і так далі.
В глибині торгової точки розмістили габаритні товари – телевізори і велику побутову техніку: холодильники, пральні машини та інше.
Поруч розташували зони з кліматичним обладнанням, товарами для прибирання і технікою для кухні.
Новий магазин працює в концепції «омніпростір». Тому якщо покупець бажає купити товар, якого немає в супермаркеті, продавець-консультант допоможе знайти або вибрати його в онлайн-магазині з більш ніж 20 000 товарних позицій. У торговому залі нового столичного Фокстрот особливу увагу приділено сектору «покупка в інтернеті» і «пікап: замов в інтернеті – забери в магазині».
Окремо виділена в торговій точці зона оформлення кредитів.
Ще одним нестандартним рішенням в магазині стала зона відпочинку, в якій можна пограти не тільки на PlayStation, але й на волинці.
Магазин в Rive Gauche став вже 19-м в столичній мережі рітейлера. А в Україні працює вже 160 супермаркетів Фокстрoт. Магазини компанії представлені в 90 обласних і районних центрах України, а їх загальна торгова площа складає близько 151 000 кв. м.
Раніше повідомлялося про плани компанії Фoкстрот провести масштабну програму оновлення магазинів мережі. У 2018 році рітейлер заявив про плани модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 торгових об’єктів. Як розповідав в інтерв’ю RAU виконавчий директор Фoкстрот В’ячеслав Поврозник, компанія має намір інвестувати щонайменше 150 млн грн в оновлення магазинів в 2018 році.
Читайте також –
У Києві відкрився ТРЦ Rive Gauche з найбільшим в країні гіпермаркетом Ашан (фоторепортаж)