Intertop Ukraine відкрила в Ocean Plaza перший в Україні бутик Emporio Armani

Intertop Ukraine відкрила в Ocean Plaza перший в Україні бутик Emporio Armani

17.04.2018 02:00
  792
Дарья Златьева

Emporio Armani відкрили замість Armani Jeans в київському Ocean Plaza – в компанії провели ребрендинг.

16 квітня в ТРЦ Ocean Plaza відкрився бутік одягу та аксесуарів Emporio Armani. Перший монобрендовий магазин в Україні відкрила Intertop Ukraine.

Крім взуттєвих, компанія розвиває і одежні мережі монобрендових магазинів: Marc O’Polo, Napapijri, Armani Exchange, Emporio Armani, Timberland (чоловіча колекція), Atelier de courcelles (дитячі колекції). Armani Jeans в пулі Intertop з’явився понад чотири роки тому. Компанія управляла двома магазинами бренду, один з яких прийнято рішення було закрити, друга точка була повністю перезапущена і відновила роботу як Emporio Armani.

Магазин працює в преміальному сегменті, як і Marc O’Polo, Napapijri, Armani Exchange.

У новому магазині в Ocean Plaza буде представлена ​​еклектична колекція сезону весна-літо 2018: чоловічий і жіночий одяг, взуття, сумки, аксесуари. На відміну від Armani Jeans, колекції якого в основному включали джинсовий і спортивний одяг, в асортименті бренду зв’явилося багато костюмів, елегантних жіночих суконь і нарядів вихідного дня.

“Ми будемо дивитися на результати, магазин вже працює місяць і ми отримуємо хороші відгуки. По грошовим показниками, якщо порівнювати з Armani Jeans, ми нічого не втратили”, – розповіла Євгенія Чижевська, комерційний директор Intertop Ukraine.

Як зазначила топ-менеджер, рішення про відкриття інших магазинів бренду буде прийнято на підставі ефективності роботи першої точки. Компанія дуже ретельно вибирає торгові центри для відкриття своїх преміальних брендів: Ocean Plaza був обраний завдяки гарній локації у вхідній групі і високим показникам трафіку.

“Ми не можемо відкрити маленький магазин – монобренд вимагає інвестицій”, – зазначає Чижевська. Потенційними містами, в яких можуть з’явитися монобрендові точки, є Харків, Одеса, Дніпро, але в пріоритеті, звичайно, знаходиться Київ.

Одяг бренду представлена ​​на сайті Intertop серед інших брендів компанії, планів по відкриттю окремого онлайн-каналу поки не озвучуються. “У нас працює омніканальна модель: можна замовити в онлайні будь-який товар, в тому числі з роздрібного магазину”, – додає Євгенія.

За словами топ-менеджера за результатами продажів в 2017 році, зростання склало 18% в грошовому вираженні.

Довідка. Інтертоп Україна управляє 110 магазинами 13 роздрібних брендів. Магазини компанії представлені в 20-ти областях України. Перший магазин відкрився в Києві в 1994 році.

Читайте також –

Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку