Vodafone відкрив преміум-магазин для бізнес-клієнтів з торговою зоною

Vodafone відкрив преміум-магазин для бізнес-клієнтів з торговою зоною

16.04.2018 08:05
  1733
Дарья Златьева

Якщо результатами роботи в компанії будуть задоволені, Vodafone Business Hub почнуть з’являтися як окремо – у великих містах, так і в роздрібних магазинах Vodafone.

Після того, як Vodafone оголосила про масштабний план розвитку роздрібної мережі, в компанії вирішили поекспериментувати і з новими форматами для В2В напрямку. 12 квітня в Києві на вулиці Алмазова, 2, біля метро Печерська відкрився перший Vodafone Business Hub – експериментальний простір, створений для комунікації з великим бізнесом. Він включає в себе торгову зону з викладкою товару, переговорний зал, який буде використовуватися в тому числі і для проведення воркшопів, і зону з 20 місць, де будуть працювати співробітники Vodafone з партнерами.

У разі, якщо експеримент буде успішним, такі простори з’являться у великих містах-мільйонниках. У містах з населенням трохи менше, Vodafone Business Hub можуть бути впроваджені в роздрібні магазини.

Навіщо інвестувати

У компанії вирішили перевести спілкування з клієнтами з онлайну і телефонного режиму в окремий простір, де знаходяться фахівці з усіх питань, які можуть цікавити середній і великий бізнес. Там же повинні проходити воркшопи та презентації нових продуктів, які компанія активно впроваджує останнім часом.

Для обслуговування малого та мікробізнесу за кожним магазином Vodafone закріплений окремий співробітник, але середньому і великому бізнесу для того щоб поспілкуватися з фахівцями, доводилося звертатися в один з київських офісів компанії.

“50% нашого В2В ринку знаходиться в Києві, тому ми з нього і почали. Будемо оцінювати, наскільки новий хаб буде затребуваний клієнтами. Ми спеціально місце вибирали в центрі, де можна машину залишити, а не на активних, торговельних вулицях”, – пояснює Ольга Устинова , CEO Vodafone Україна.

Як стверджують в компанії, вони йдуть від класичної роботи телеком-оператора і намагаються заманити клієнтів сервісом і стати “зі статті витрат клієнта його повноцінним партнером, який за допомогою своїх продуктів збільшує ефективність його бізнесу”.

“Маржа В2В напрямку” драматично падала “, – зазначає Євген Булах, директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна, ще одну причину появи хаба, який стане для клієнта неціновою перевагою компанії.

Як затверджувати топ-менеджери компанії, вимірювати стандартними Profits and Losts statement (P & L) показниками ефектівность не будуть, а найкращою оцінкою стане зміна показника лояльності клієнта – NPS.

“Я розраховую, що при єдиному тарифоутворенні клієнти нас обиратимуть тому, що ми сучасні, прозорі і вміємо показати переваги всіх товарів і послуг, які пропонуємо, пояснюємо, чому потрібно, наприклад, змінювати внутрішню структуру компанії, впроваджуючи наш продукт і оптимізуючи”, – підкреслює Євген Булах.

Що продаватимуть в хабах

Такі Vodafone Business Hub давно функціонують за кордоном. “Ми перевіряємо всі можливості по продуктах у всіх напрямках – що буде адаптивно для України і що можна впроваджувати. Але для цього нам потрібен фідбек від наших клієнтів, а сидячи за столом, ти його не отримуєш. Але формат хаба ми трохи адаптували, тому що хотіли, щоб це була і продажна зона: в В2В не було ніколи прямого продажу пристроїв і демонстрації новинок і їх можливостей “, – зазначає Устинова. За її словами, незабаром в цій зоні з’являться і інтегральні рішення для різних галузей, наприклад, датчики, які можна буде побачити і помацати.

Останній рік Vodafone роблять ставку на формування пропозицій для бізнесу на основі BigData. “Ми вже попрацювали в цьому напрямку з шістьма партнерами, чотири з них – рітейлери, що входять в топ-5 в своєму сегменті”, – розповідає Булах.

З BigData в Vodafone працюють в двох напрямках:

  1. Рішення для рітейлерів, які хочуть визначити, наскільки ефективно працюють їх роздрібні точки. Це стосується фуд-рітейлу і техно-рітейлу. За словами Булаха, послугою активно цікавляться. “На першому етапі ми з клієнтами експериментували для того, щоб зрозуміти, наскільки можемо ефективно це робити. Ми співпрацювали на дуже лояльних умовах, з дуже великою знижкою”, – відзначає топ-менеджер. Крім оцінки існуючих точок продажів, компанія здійснювала оцінку потенційних районів для відкриття торгових точок.
  2. Скоринг, банківські та страхові компанії – фахівці Vodafone оцінюють позичальника, який є потенційним клієнтом.
    За словами Булаха, компанія надалі буде і кредитувати рітейлерів через своїх фінансових партнерів. Продаючи обладнання та послуги, оператор буде пропонувати можливість оформити кредит.

Компанія планує ставати технологічним партнером для своїх клієнтів і зробити їх бізнес ефективніше.

“Наприклад, якісь невеликі клієнти можуть відмовитися від власної IТ-інфраструктури і перейти на хмарне рішення до нас: ми надамо як сервера і хмарні рішення, так і місце під сервер партнера – є маса варіантів взаємодії. Але основна мета, перестати бути cost -центром і стати центром розвитку бізнесу “, – аргументує Булах.

Впровадження в роздріб

Vodafone Україна знаходиться в процесі активного розвитку роздрібної мережі, але в компанії поки не говорять, чи будуть хаби відкриті як окремі центри або функціонувати в роздрібних магазинах. Ефективність формату будуть оцінювати до кінця цього року і тільки після цього приймуть рішення.

“У тих містах, де у нас великі обсяги бізнесу, в містах-мільйонниках – Харків, Дніпро, Одеса, напевно такі зони будуть з’являтися. Ми точно розуміємо, що малий бізнес потребує максимальної швидкості і мінімальної дистанції, тому ми для обслуговування малого та мікробізнесу будемо залишати наших фахівців в магазинах, але середній бізнес потребує вирішення більш складних технологічних завдань “, – резюмує Устинова.

Читайте також –

Більше, ніж Цитрус. Vodafone хоче відкрити 170 власних магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку