Косметичний прорив: українська косметика витісняє зарубіжні бренди

Косметичний прорив: українська косметика витісняє зарубіжні бренди

10.04.2018 08:00
  790
Ukrainian Retail Association

Якщо ще в 2015 році частка місцевої косметики становила 7,6% від загального обсягу продажів на ринку, то в 2017-му вона досягла майже 20%. Чому споживачі все частіше вибирають made in Ukraine?

За останні три роки обсяг українського ринку косметики практично не змінився, але при цьому реалізація національних товарів зросла більш ніж в два рази – з 3,37 млрд грн до 7,13 млрд грн. Як пише Світлана Угнів у статті для журналу Новое Время, поштовхом до такого зростання стало різке падіння гривні, через що багато разів зросли ціни на імпортну косметику.

За даними консалтингової компанії Korn Ferry Key Group, за рік – з червня 2014 по червень 2015 го – категорія «персональна гігієна», в яку входить косметика по догляду за тілом, подорожчала на 80% через зростання цін на імпортні товари. «Тенденція на ринку останніх трьох років така: покупці шукають дешевше і ще дешевше», – пояснює Андрій Шаховцов, директор з виробництва українського об’єднання Біокон, що виготовляє косметику під однойменним брендом.

Виявилося, що відповідати очікуванням споживачів можуть українські компанії, готові жертвувати своєю прибутковістю і знижувати ціни в боротьбі за покупця.

Допомогли українським виробникам і рітейлери. Орієнтуючись на ціновий запит покупців, вони збільшили кількість власних торгових марок. Як правило, такі продукти на 20-30% дешевше, ніж брендові аналоги. Подібну продукцію мережі найчастіше замовляють саме на вітчизняних підприємствах: в тому ж Watsons п’ята частина всіх товарів СТМ випущена в Україні. За даними голови Асоціації “Парфуми та косметика” Вікторії Філатової, в 2017 році такого роду замовлення з боку торгових мереж зросли на 15% у порівнянні з 2016-м. А для 10% місцевих виробників таке контрактне виробництво і зовсім стало справжнім порятунком, забезпечуючи до 75% потужностей цих підприємств.

Ще одна причина зростання продажів української косметики – патріотизм, вважає Філатова. «Українському почали приділяти більше уваги, змінилося ставлення з боку споживачів, з’явилася лояльність», – вважає голова профільної асоціації. Висновок експерта підтверджує Ігор Кірікевіч, співзасновник української марки косметики Kaetana, яка існує з 2003 року. «Споживачі перейшли від повного неприйняття і упередження, що вітчизняної косметики бути не може, до моменту, коли українське стоїть в одному ряду з французьким, ізраїльським або іспанським», – говорить бізнесмен.

За матеріалами: Новое Время

Читайте також –

СЕО Watsons Томаш Вроблєвскі: Щоб робити успішний бізнес потрібно бути оптимістом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку