Новий Cosmopolit: за рахунок реконцепції ТРЦ планує збільшити відвідуваність на третину
Компанія JLL розробила стратегію розвитку МФК Cosmopolit: тут з’являться фуд-корт, дитячий розважальний центр, збільшиться парковка і зміниться дизайн – як внутрішній так і зовнішній.
Під час виступу на сесії “Презентація нових торгових центрів” на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018 керівник відділу торговельних площ JLL в Україні Катерина Весна розповіла про те, які зміни відбудуться в ТРЦ Cosmopolit найближчим часом. Як зміниться пул орендарів, які нові функціональні зони з’являться, як зміняться існуючі, яку аудиторію планують залучити і яких показників за рахунок цих змін досягти.
Київ – одне з міст України з найвищим торговим потенціалом, але в той же час – і з найбільшою кількістю проектів, особливо на Правому березі. МФК Cosmopolit складається з готелю і конгрес-центру Mercure, торгового центру загальною площею 105 000 кв. м (орендна – 70 000 кв. м) і бізнес центру на 8500 кв. м. Парковка розрахована на більш ніж 1000 місць. Торгово-розважальний центр щодня відвідують від 25 000 до 30 000 чоловік. За рахунок реалізації нової стратегії, яку розробила компанія JLL, планується збільшення цього показника до 35 000-40 000 чоловік в день.
Переваги проекту
Поруч з Cosmopolit відсутні подібні торгово-розважальні об’єкти в безпосередній близькості, він має зручні під’їзні шляхи, зону охоплення в понад 1,2 млн осіб, перевірену концепцію, що дозволяє збалансувати операторів розваг і торгівлі, оптимальний бренд-мікс, в якому присутні основні гравці.
“Розташування та базові характеристики об’єкта відповідають всім вимогам, щоб бути успішним: це і місце розташування, і зона охоплення, і досвідчена команда, успішні орендарі середнього плюс і преміум сегментів, сильні якірні орендарі, які в цьому об’єкті мають кращі показники своєї мережі”, – зазначила Весна.
Перед JLL стоїть завдання збільшити відвідуваність, час перебування, частоту візитів, заповнення затребуваних ніш, спростити навігацію і розширити зони охоплення.
Що зміниться: пул орендарів, фудкорт, дизайн
Cosmopolit має свою історію і лояльного відвідувача. Торгово-розважальний центр виконаний в сучасному дизайні в стилі Loft, тому в JLL не пропонували радикально міняти дизайн і щось перебудовувати. Перші зміни торкнуться інтер’єру вхідної групи і атріумів в блоці Б: згідно з планом, сходи замінять ескалатори.
Також в ТРЦ з’явиться фуд-корт, який раніше був не передбачений. Компанія JLL має підрозділ, який відповідає за відстеження останніх світових тенденцій в цьому сегменті, тому наповнить фудкорт якісними орендарями, які дозволять ТРЦ залучити додатковий трафік.
Зміниться і зона кінотеатру Батерфляй. Продовжуючи стиль Loft, в JLL запропонували надати родзинку цієї локації за допомогою яскравих цікавих деталей.
Всі зміни спрямовані на залучення молодої аудиторії. “Аудиторію ВНЗ і студентських містечок необхідно залучити в ТРЦ. Ми створюємо пропозицію, яка її зацікавить “, – говорить Катерина Весна.
Магнітом для цього потоку відвідувачів стане блок А, де буде розташований фуд-корт і змінений пул орендарів.
“Ми направили пропозиції всім якісним якірним орендарям, які працюють в середньому і сегменті доступної моди. Проект оцінюється потенційними орендарями дуже високо, в першу чергу, звичайно, завдяки його локації “, – зазначає Весна.
Зміни торкнуться і дитячого розважального центру. “Ми надамо працюючим мамам можливість відпочити і зробити необхідні покупки для сім’ї”, – додає Весна.
У ТРЦ працюють добре відомі ринку оператори: Weekend MaxMara, MarcCain, Colins, Ostin, Pandora, Womensecret, Lewis, Argo center, Mikki Chikko, Mothercare, Рimkie, Comfy, Intertop, Marc Aurel і інші.
За словами Катерини Весни, частина з них планує розширити перелік брендів, що представляються.
Ще одна зміна торкнеться парковки: зону на 1000 паркомісць влітку 2018 планують значно розширити.
Читайте також –
Рітейл Парк Петрівка: чим здивує перший в Україні Strip-mall (фоторепортаж)