Головна > Новини > Відкриття > Рітейл Парк Петрівка: чим здивує перший в Україні Strip-mall (фоторепортаж)
Рітейл Парк Петрівка: чим здивує перший в Україні Strip-mall (фоторепортаж)

Рітейл Парк Петрівка: чим здивує перший в Україні Strip-mall (фоторепортаж)

Як виглядає унікальний для українського ринку кластер магазинів Рітейл Парк Петрівка, серед орендарів якого Colin’s, Decathlon, LC Waikiki, COMFY та інші, і що ховається під слоганом проекту «Easy to come – Easy to Buy».

Український рітейл продовжує активно рухатись від типового “СРСР-роздробу”, використовуючи все нові формати торгівлі. Не останню роль в цьому відіграють іноземні компанії, що пропонують українським споживачам давно відомі на Заході оригінальні формати рітейлу. Так, 31 березня в Києві на проспекті Степана Бандери, 15 г відкрився перший в Україні Рітейл Парк Петрівка, девелопером якого виступив український підрозділ французької компанії Immochan. Для неї цей проект став далеко не експериментальним: у власності компанії тільки у Франції 74 рітейл-парку. Загальна площа об’єкту склала 12 000 кв. м, на яких розмістилися магазини в два ряди під відкритим небом. Будова такого рітейл парку являє собою strip-mall і дозволяє заходити в кожен з магазинів прямо з парковки.

Новий торговий простір став свого роду доповненням до продуктового гіперматкету Ашан та нещодавно відкритого торгівельного центру DIY-мережі Епіцентр, що знаходяться поблизу. Мета проекту – створити зону максимального шопінгу з найбільш повним асортиментом товарів в представлених торгових мереж в одному місці, що не завжди можливо в ТРЦ з-за обмеженого розміру локацій.

Хто представлений з рітейлерів в Рітейл Парк Петрівка, що можна знайти в кожному окремо відкритому магазині і чим ще унікально це місце – в матеріалі RAU.

Рітейл Парк

Знайти Рітейл Парк Петрівка відразу зможе не кожен, адже з проспекту його не видно. Розмістився центр торгівлі відразу за Епіцентром. Будівлі магазинів стоять у два ряди, лінійно по відношенню одна до одної, парковка знаходиться між будівлями. Прогнозований трафік відвідувачів в будні і вихідні дні від 30 000 до 60 000 відвідувачів.

У перший день урочистого відкриття на майданчику між магазинами розмістилися зони безкоштовних дитячих розваг, фотозона, стрітфуд і можливість абсолютно безкоштовно випити кави або з’їсти солодку вату. Головний же розіграш пропонував можливість виграти 50 000 грн на шопінг і автомобіль Renault Megane. Родзинкою зони розваг стала також квест-кімната від мережі магазинів техніки та електроніки COMFY.

Представлено в Рітейл Парк Петрівка всього вісім магазинів, кожен з яких закриває собою певний напрямок рітейлу: перший в Україні магазин відомого світового бренду спортивних товарів Decatlon, дитячий розважальний центр ZkidZ, магазин відомого турецького оператора одягу LC Waikiki, мегастор модного одягу Argo center, магазин брендового джинсового одягу Colin’s, магазин товарів для дому JYSK, магазин побутової техніки та електроніки COMFY, а також Zoo Land – центр спілкування з тваринами і магазин комплементарних товарів. Втім відкрилися з них на 1 квітня 2018 року тільки четверо, але кожен з них може запропонувати покупцям свою оригінальну пропозицію, які нижче ми розглянемо детальніше.

Colin’s

На український ринок Colin’s вийшов в 1996-му і на 2017 рік налічував більше 60 магазинів загальною площею 21 000 кв. м. Як і для LC Waikiki, для турецького рітейлера Colin’s поява в Рітейл Парк Петрівка стала абсолютно логічним кроком у розвитку. Тут компанія змогла представити один з найширших асортиментів свого бренду на українському ринку. Не дивно, що магазин розмістився на розі – на самому початку пішохідного проспекту рітейл парку.

Для приваблення покупців у магазин мережа використовувала три перевірені фішки – червону доріжку, усміхнених мімів з кульками та безкоштовні частування у вигляді тістечок з соком для дітей і шампанського для дорослих. Такий підхід міг забезпечити настроєм практично будь-кого під час перебування на території рітейл парку та у магазині.

Зал розділили на чоловічу і жіночу зони, в яких представили асортимент джинсів та іншого денім-одягу, серед якого сорочки, футболки, толстовки, сарафани, сукні, комбінезони і безліч аксесуарів. Серед представлених лінійок – також колекція Colin’s Premium, яка за якістю пошиття і використаним матеріалам знаходиться ближче до преміум-сегменту.

JYSK

Серед представлених орендарів рітейл парку – данський супермаркет товарів для дому JYSK, який зайняв площу 1 200 кв. м. Для української мережі він став 12-м в Києві та 38-м по країні.

Компанія представила понад 3 000 одиниць товарів для дому в скандинавському стилі: меблі для спальні, дитячої, вітальні та офісу, домашній текстиль (скатертини, ковдри, рушники), товари для сну (матраци, подушки, ковдри, постільна білизна), декор для інтер’єру. Навесні у продаж надходить сезонний товар: садові меблі, вуличні ліхтарі, горщики для квітів та інші корисні речі для дачного сезону.

До відкриття магазину мережа представила оновлений садовий асортимент і всі новинки товарів для літнього відпочинку. За словами виконавчого директора JYSK в Україні Євгенія Іваниці, для мережі JYSK відкриття в Рітейл Парку Петрівка – важлива подія. “Це грандіозний торговий комплекс, аналогів якому в Україні немає. Асортиментна модель супермаркету JYSK для Рітейл Парк Петрівка розроблена індивідуально у відповідності з форматом проекту. ТЦ Ашан Петрівка, Рітейл Парк Петрівка, і гіпермаркет Епіцентр утворюють потужний рітейл-кластер, в якому учасники отримають загальний розвиток, високий трафік відвідуваності і, в свою чергу, повинні передбачити очікуваний клієнтами широкий асортимент товарів”, – сказав він.

COMFY

Ще одним оператором рітейл парку стала мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY. Крім традиційних акцій і подарунків, рітейлер приготував до відкриття спеціальну квест-кімнату, про яку ми вже писали вище, і кулінарні майстер-класи. Торговий простір магазину складає 1200 кв. м, що дозволило мережі максимально представити свій асортимент. Не обійшлося звичайно і без вже традиційного віртуальної торгової полиці, завдяки якій покупець отримує доступ до розширеного асортименту товарів.

Мережа також представила покращену зону цифрових гаджетів зону видачі інтернет-замовлень, дитячий куточок і відділ оформлення кредитів. Тут же розташований IT-сервіс, де можна налаштувати телевізор, гаджет, наклеїти плівку на екран телефону або встановити додаток. Як стверджують в мережі, за налаштуваннями смартфона або смарт-годин можна звернутися незалежно від того, зроблена покупка в COMFY чи ні.

Навпроти входу розташувалася окрема зона електротранспорту. У теплий сезон його можна буде тестувати прямо на території Рітейл Парку Петрівка, якщо, звичайно ж, численні продавці-консультанти, адміністратори і охоронці це дозволять.

LC Waikiki

Також на території Рітейл Парку Петрівка відкрився магазин турецького рітейлера LC Waikiki. На український ринок компанія вийшла в 2013-му, а найбільш активно почала розвиватися з 2016 року. У минулому році компанія відкрила перший в Україні магазин формату Outlet і вивела в країну лінійку товарів для дому LC Waikiki Home, цього ж року почала з унікального формату в рітейл парку.

Асортимент магазину представляє собою весняно-літні колекції бренду, а також частину лінійок минулого сезону, які включають в себе як чоловічий і жіночий одяг, так і дитячий, а також речі для майбутніх матерів.

Decathlon, Argo та інші

Мабуть найочікуваніше відкриття в рітейл парку – магазин відомого світового бренду спортивних товарів Decatlon. Однак на даний момент поки не називається дата його відкриття. Знаходиться він прямо навпроти магазину Colin’s.

Все, що про нього поки відомо, що площа першого в Україні магазину Decathlon складе близько 3 000 кв. м. Зараз на ринку спортивних товарів в Україні працює дві великі мережі: Спортмастер та Intersport. Вважається, що Decathlon може стати сильним гравцем на місцевому ринку і посилити конкуренцію. Продажі мережі, яка налічує близько 1200 магазинів у різних країнах світу, в 2016 році склали $10 млрд, йдеться в звіті рітейлера.

Ще одним не запущеним вчасно майданчиком є мегастор модного одягу ARGO center. Однак представники мережі подбали, щоб відвідувачі в день відкриття рітейл парку могли заповнити анкету та отримати дисконтні картки для майбутні покупки.

Також свій банер і аніматорів виставив інноваційний дитячий розважальний центр ZKIDZ club. Його площа складе близько 4 000 кв. м, що включає центр спілкування з тваринами і магазин комплементарних товарів Zoo land. Усередині центру планується розмістити також атракціони та сімейне кафе, де будуть проводитися майстер-класи та квести. Однак судячи з того, як виглядає приміщення зсередини, всього цього можна чекати ще дуже довго.

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора