Аналітичний нагляд: як відеоспостереження перетворюється на бізнес-інструмент у ритейлі Під час панельної дискусії в ході RAU Workshop експерти поділилися власним досвідом реалізації проєктів та своїм баченням... RAU WorkshopsАналітика 5 Травень 2025 453
Підсумки RAU Workshop «Технології, що рахують, управляють і заробляють, як перетворити безпеку в джерело прибутку та ефективності в ритейлі» (+фото) Асоціація ритейлерів України у партнерстві з компанією Viatec 24 квітня 2025 року провела захід на актуальну тему – роль... RAU WorkshopsДосвід 29 Квітень 2025 642
Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як перетворити безпеку в джерело прибутку та ефективності в ритейлі 24 квітня в Києві відбудеться спеціалізований Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як... InfoRAU Workshops 17 Квітень 2025 1453
Як ритейлерам з фокусом на офлайн боротися за увагу користувачів в онлайн В ході RAU Workshop «Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу» представники провідних ритейл-компаній України... RAU WorkshopsДосвід 28 Березень 2025 802
Знайти свого клієнта: як Goodwine вдалося збільшити онлайн-продажі без прямої конкуренції з великими маркетплейсами Разом з командою Goodwine SEO Team Lead Promodo Владислав Трішкін розкрили деякі секрети роботи онлайн в ніші з великою... E-commerceRAU Workshops 27 Березень 2025 1013
Підсумки RAU Workshop «Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу – як завоювати увагу покупця у 2025 році» (+фото) Асоціація ритейлерів України у партнерстві з компанією Promodo 19 березня 2025 року провела захід на актуальну тему – як... RAU WorkshopsДосвід 22 Березень 2025 984
RAU Workshop: Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу – як завоювати увагу покупця у 2025 році Онлайн-шопінг продовжує зростати, конкуренція стає ще жорсткішою, а ритейлерам доводиться адаптуватися до нових... InfoRAU Workshops 13 Березень 2025 1188
Як мережа Територія мінімальних цін використовує RFM і кластери та має 30% росту конверсії в CRM Як мережа Територія мінімальних цін використовує кластеризацію та сегментацію, щоб пропонувати клієнтам правильний... RAU WorkshopsМаркетинг 13 Грудень 2024 681
Аліна Пшеничникова, Netpeak: Довгостроковий ефект сезону розпродажів: що робити після Чорної п’ятниці У жовтні Асоціація ритейлерів України спільно з українською CDP eSputnik провела Workshop на тему: «Сезон розпродажів 2024: як... RAU WorkshopsАналітика 11 Листопад 2024 700
Адаптація та підтримка: як роботодавці допомогають ветеранам повернутись до цивільного життя Які програми адаптації ветеранів до роботи створюють українські компанії, які успіхи та складнощі є у цій сфері, як... HRRAU Workshops 1 Листопад 2024 1163
Людський капітал: як у велику війну компанії шукають та утримують людей Як компанії долають кадровий голод, скільки коштує залучити одну людину, яка основна причина звільнень працівників та... HRRAU Workshops 18 Жовтень 2024 1131
Підсумки RAU Workshop «Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу» (+фото) Асоціація ритейлерів України спільно з українською ІТ-компанією eSputnik 10 жовтня 2024 року провела захід на актуальну тему... RAU WorkshopsНовини 14 Жовтень 2024 1386