Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за серпень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за серпень

07.08.2017 09:00
  1001
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників у Facebook і за динамікою розвитку у серпні 2017 року.
Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, найбільш активно за останній місяць розвивалася сторінка мережі магазинів техніки iStudio. Лідер червня Лінія магазинів EVA відступила на четверту позицію. Друга і третя сходинка – за Watsons і Антошка, які дружно переступили за позначку в 9 000 нових фоловерів за 31 липневий день. Завдяки новачкові в особі iStudio, топ-5 покинув інший магазин техніки та електроніки Цитрус.

Схоже що літо – не привід збавляти темп активності в соціальних мережах. Нові перестановки в рейтингу найбільш популярних сторінок рітейлерів у Facebook явна тому ознака. Watsons Україна підріс з червня на цілих 30 000 чоловік. Не так давно SMM-менеджер компанії поділилася з RAU професійними хитрощами, які дозволяють тримати бренду настільки високу планку зростання. Витрати і зусилля на просування Watsons Україна дійсно вражають.

Jysk Ukraine і Intertop отримали по 4 000 нових шанувальників за неповне літо, чого незабаром може виявитися недостатньо. Все йде до того, що ближче до зими в трійку лідерів увірветься Лінія магазинів EVA. Рітейлер ще на початку весни активно взявся за просування сторінки в Facebook і спочатку відірвався від свого давнього суперника, з яким довгий час йшов ніс до носа, Алло, а тепер загрожує позиціям Intertop. Два бренду drogerie в топ-3 українських ритейлерів до зими?

Про конкуренцію між Алло і Будинок іграшок все ще важко говорити, але в перспективі, боротьба за п’яте місце в рейтингу може початися – 4 000 нових фанів проти 12 000 говорять про цілком можливий варіант, коли магазин дитячих іграшок вперше потрапить в топ-5 українських рітейлерів Facebook. Нагадаємо, що в квітні поточного року Будинок іграшок був на 10-й сходинці рейтингу. Ребрендинг явно компанії пішов на користь.

Фокстрот і Comfy так і не змогли поділити між собою сьому сходинку: обидва рітейлера набрали з червня рівно по 5 000 нових українських шанувальників, так і зберігши статус-кво – розрив у менш, ніж 1 000 фоловерів. Навесні, до речі, картина була такою ж, з тією лише відмінністю, що все на ту ж тисячу випереджав суперника Comfy.

Всі.Свої як і раніше відчувають себе чудово на дев’ятій позиції в топ-10 серед українських рітейлерів, а ось Kosmo остаточно здався, поступившись своїм місцем Citrus.ua. За півроку з 18-ї позиції в топ-10 явно говорять про успіхи Цитруса в Didgital-маркетингу.

Друга десятка рейтингу починається знову з LeBoutique, який піднявся ще на одну позицію вгору. Ще в червневому рейтингу розрив між Епіцентр К і LeBoutique становив 300 фоловерів, але зараз мережі гіпермаркетів вже доводиться змагатися з українським одежним брендом Ohaina. Чого саме не вистачає, креативу або бюджету таргетинг – неясно.

Helen Marlen отримала за два місяці всього 500 нових українських шанувальників, але і цього виявилося достатньо, щоб випередити Oh my Look!

Героєм другої десятки в цей раз стає Антошка, який прорвався в рейтинг відразу на 17 сходинку. Свої позиції покращив і METRO, підтягнувшись з 20-ї на 18-ту позицію. Схоже, що АТБ-маркету, з яким вони були деякий час суперниками за кількістю шанувальників, потрібно або більше вдало жартувати про пакет, або міняти стратегію.

Ringoo і Marc O’Polo опустилися на 19 і 20 місце, і остаточно вибув з рейтингу київський маркетплейс Окно во Двор. Втім обидва бренди вже до наступного рейтингу може “накрити пакетом” АТБ – дистанція між трьома менше, ніж у 1 000 шанувальників. Всім трьом є за що поборотися.

Fashion

У категорії Fashion лідером рейтингу є Marc & Andre Ukraine – він єдиний в категорії, хто подолав позначку в 100 000 шанувальників. Бренд W8less несподівано поступився своїми позиціями одразу трьома брендам. Vilenna і Сolin’s з розривом в 900 чоловік займають другу і третю сходинку, але тепер дистанція між ними та українським брендом VOVK всього в 1000 чоловік. Судячи з усього, оfficial page VOVK зовсім скоро займе тверду позицію не тільки самого популярного у Facebook бренду made in Ukraine, але і головного важкоатлета всього рейтингу Fashion, поступаючись лише французькому бренду з більш ніж 20-річною історією.

На одну сходинку підтяглася Victoria Gres, а відкриттям топа став бренд вишиванок “Вільні люди”. Залишили десятки LTB Ukraine і Women’secret і, судячи з усього, надовго.

Jewelry

У категорії ювелірних брендів у першій п’ятірці панує стабільність, а от далі суперництво між брендами продовжує наростати. SOVA вже підступив менш, ніж на 400 українських фанів до Alchemica, в той час, як за загальною кількістю шанувальників випереджає “алхіміків” вже на 2 000 фоловерів. Закриває десятку ювелірний завод “Золотий Вік”.

Shopping center

Найбільш швидкозростаючою сторінкою серед торгово-розважальних центрів України за останній місяць стала official page львівського ТРЦ Forum Lviv. Примітно, що в минулому рейтингу львів’яни взагалі були відсутні в топ-5, але тільки за липень набрали +9 000 шанувальників. Відрив від суперників вражає, але те що сторінка торгового центру збирає до тисячі лайків на окремі публікації, говорить про дійсно високі бюджети на просування і серйозну налаштованість Forum Lviv бути лідером.

На другому місці ще один дебютант топ-5 ТРЦ Ocean Plaza. Також вперше увійшла до п’ятірки Злата Плаза.

Стрімке зростання Forum Lviv також визначило нове місце торгового центру в першій трійці. Львівському ТРЦ вдалося зрушити з другої позиції найпопулярніших у Facebook серед українців торгових центрів Gulliver, який протримався на другій сходинці рейтингу дев’ять місяців, починаючи з грудня 2016 року. Також в топ-10 дебютував ТРЦ Lavina Mall і відразу на восьмій сходинці. Позаду залишилися DreamTown і Проспект.

У другій десятці, як ми і прогнозували минулого місяця, ТРЦ РайON обійшов Сади Перемоги, хоча відрив виявився мінімальний – в 140 осіб, і поки нічого не вирішує. ТЦ Globus обігнав Art Mall майже на 500 нових фанів, а ТРЦ Аладдін відразу двох суперників – ТРЦ Солнечная Галерея і ТРЦ Fabrika. Останні двоє вже не перший місяць здають позиції суперникам.

Дебютантом рейтингу стала Злата Плаза – стрімке зростання і миттєва 19 позиція в рейтингу робить ТРЦ з Рівного героєм другої десятки. Остаточно покинули топ SkyMall і ЦТ Даринок – у них це вийшло куди швидше, ніж очікувалося. Мабуть Facebook-аудиторія – не їх клієнти.

Читайте також

“Носіть, що купили”: як рітейлери реагують у Facebook на скарги клієнтів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку