За два роки мережа EVA має намір відкрити 400 магазинів

За два роки мережа EVA має намір відкрити 400 магазинів

21.12.2017 10:34
  512
Ukrainian Retail Association

Мережа з продажу косметики та побутової хімії EVA зараз налічує 600 магазинів, що становить 43% від загальної кількості drogerie-магазинів в Україні.

Як пишет портал Delo.UA, до 2020 року компанія хоче мати 1000 торгових точок. Про це розповів директор департаменту власних торгових марок компанії Володимир Гранін.

«Зараз наша мережа нараховує близько 600 магазинів. Я не називаю точну цифру бо ми знаходимося в постійному процесі відкриття магазинів. За місяць ми можемо відкрити від 15 до 25 торгових точок», – зазначив Володимир Гранін.

Що стосується частки на ринку, то за даними компанії EVA, вони утримують лідерство. «Частка продажів в категорії товари для краси і дома серед аналогічних торгових мереж становить 52%. За кількістю покупців – 50%. За кількістю торговельних точок – 43%», – уточнив Гранін.

Зараз компанія володіє складом в Броварах. Ще один складський об’єкт EVA орендує в Дніпрі.

Довідка. ЕVA – національна мережа магазинів формату drogerie, створена в 2002 році. Асортимент мережі – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари. Магазини компанії представлені у всіх областях України. Загальна торговельна площа мережі становить більше 70 000 кв. м.

У 2016 році чистий дохід ЕVA від реалізації продукції склав понад 4,84 млрд грн, що на 25,4% більше, ніж у 2015 році.

Джерело: Delo.UA

Читайте також – 

Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, L’Occitane, Watsons і новий формат Prostor


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  51
Усі новини ринку