Маркетплейс Kasta.ua запустив власний сервіс доставки

Маркетплейс Kasta.ua запустив власний сервіс доставки

17.10.2018 02:52
  1119
Ukrainian Retail Association

Kasta.ua виділяє мережу регіональних відділень в окремий сервіс доставки посилок і обслуговування клієнтів з новою назвою KastaPost. Проект також передбачає запуск нового сервісу – доставку посилок від інших гравців ринку e-commerce.

Як повідомила RAU прес-служба Kasta.ua, запуск KastaPost, зокрема, дозволить здешевити послугу доставки товарів для клієнтів компанії. «Одне з ключових завдань оператора ринку електронної комерції – це швидкість і ціна доставки. Платна доставка – одне з неприємних обмежень, з яким стикається клієнт на етапі оформлення замовлення. Також вартість доставки – складова кінцевої ціни продукту – і у різних операторів по-різному формується. З огляду на перелічені факти, команда Kasta вирішила, що відкриття власних відділень допоможе, по-перше, зробити доставку або безкоштовною (при наявності картки лояльності Black), або доступною – 15 грн, а по-друге, дасть можливість клієнтам приміряти покупки», – відзначили в прес-службі компанії.

У Kasta.ua відзначають, що ці два фактори лягли в основу проекту розвитку перших центрів обслуговування клієнтів – спочатку в Києві, а потім і по всій Україні. Уже зараз в 40 містах країни відкрито близько 100 центрів обслуговування клієнтів. Географія точок присутності враховує зростаючий тренд покупок в інтернеті, особливо в регіонах: від Ужгорода на заході до Сєвєродонецька на сході, від Ізмаїла на півдні до Чернігова на півночі країни. Лідерами за кількістю відділень є Київ – 28, Одеса – 9, Харків – 8, Дніпро – 6.

Стрімке зростання кількості центрів обслуговування клієнтів по Україні прискорило необхідність вибору простої та зрозумілої клієнтам назви для відділень. Тому, в жовтні поточного року було прийнято рішення назвати сервіс доставки та мережу відділень – KastaPost. Вибір назви враховує нинішній перелік послуг у відділеннях Kasta – отримання посилок, примірка, оплата в терміналі, швидке повернення посилки клієнтом і моментальне (4 хвилини) повернення грошових коштів на банківську карту. Також проект передбачає запуск нового сервісу – доставку посилок від інших компаній операторів ринку електронної комерції.

Довідка. Kasta.ua (до травня 2018 – modnaKasta.ua) заснована в 2010 році співзасновником і генеральним директором компанії Андрієм Логвіним. Зараз компанія – лідер продажів в українському сегменті інтернету в категорії «Одяг та взуття». Клієнтська база – близько 6 000 000 осіб, кількість співробітників – більше 1000.

Читайте також –

Як modnaKasta стала найбільшим українським продавцем одягу в інтернеті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку