Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн

Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн

13.11.2017 11:03
  1350
Виктор Нагорский

Найчастіше українці купують в інтернеті косметику, товари для догляду за будинком і дитячі товари, покупка продуктів харчування онлайн поки не користується попитом.

За даними звіту Nielsen What’s next in e-commerce, продукти харчування поки що не входять в звичний віртуальний купівельний кошик практично ні в одній країні світу.

Купівля в інтернеті свіжих продуктів – явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів в 2016 році, всього 11% в світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик це священний Грааль для рітейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з рітейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме у нього. А той рітейлер, у кого продуктові категорії з’являться в онлайн магазині, тільки матиме користь для себе з споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн покупок поки ми спостерігаємо тільки в деяких непродуктових категоріях, як в світі, так і в Україні», – коментує директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

Так, наприклад, 35% світових споживачів заявляють, що купують товари для догляду за собою, 18% – товари для догляду за будинком. На третьому місці в списку категорій знаходяться упаковані продукти харчування – 17% в світі сказали, що купували ці товари онлайн.

В Україні ситуація з покупками товарів в інтернеті виглядає абсолютно по-іншому. Так, 42% українських споживачів заявили, що купують онлайн косметику і товари для догляду за собою, 21% – товари для догляду за будинком і товари для дітей. В український віртуальний кошик продукти харчування не потрапляють зовсім: 6% сказали, що в інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% – свіжі продукти.

Для порівняння, тільки у Великобританії і Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження – 37%, що показує великий потенціал для рітейлу в інших країнах.

 Читайте також –

Nielsen: Які спеціалізовані магазини користуються популярністю в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку