Польський взуттєвий бренд CCC відкрив у Києві перший преміальний магазин (фотоогляд)

Польський взуттєвий бренд CCC відкрив у Києві перший преміальний магазин (фотоогляд)

22.05.2018 08:15
  2262
Микола Маранчак

LED-панелі, розширений асортимент, нове зонування і діджиталізація – чим ще здивує магазин CCC в Lavina Mall.

Read in English

Крупний виробник взуття та сумок з Польщі CCC відкрив магазин у столичному ТРЦ Lavina 18 травня. Торгова точка стала найбільшою в українській мережі. Її площа склала 1186 кв. м, що на 58 кв. м більше її найближчого за габаритами конкурента – магазину в київському ТРЦ Dream Town. В цілому новий торговий простір CCC став дев’ятим для України. Крім двох столичних, ще два об’єкти мережі можна знайти у Львові, а також по одному в Луцьку, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях і Тернополі.

Особливістю нового магазину CCC стала його концепція, спрямована на більшу діджиталізацію об’єкту. При вході покупець відразу бачить великі LED-екрани з мінливими зображеннями, мета яких – повністю замінити друковану продукцію в торговій точці і сприяти переміщенню комунікації з клієнтом в онлайн-простір. Всього в залі розташовано шість LED-екранів, а також по одному на вітрині і за касою.

Зміни також торкнулися зонування магазину. Весь товар розподілений в чотирьох зонах – жіночій, чоловічій, дитячій та, окремо, спортивній, а касу розмістили в кінці залу, щоб клієнт по дорозі до неї мав можливість краще ознайомитися з асортиментом. “Раніше наші покупці бачили зі входу лише касу та окремі стелажі поруч з нею і не могли проходити вглиб магазину, — розповів директор CCC Ukraine Максим Кінаш, який раніше представив концепцію на Retail & Development Bussiness Summit. – Ми відходимо від переповнених полиць і віддаємо перевагу вільному простору”.

В асортименті магазину CCC на вул. Берковецька, 6Д представлено понад 20 000 одиниць взуття, серед якого близько 15 власних марок мережі, а також такі бренди, як New Balance, Converse, Puma, Kappa, Sprandi та інші. Колекції будуть змінюватися в залежності від сезону.

Нагадаємо, сьогодні у CCC в наявності магазини в 16 країнах, серед них – в Чехії, Польщі, Словаччини, Угорщини, Німеччини та Хорватії. Мережа має намір активно розвиватися на українському ринку і планує розширення до 50 торгових точок вже до 2021 року. Крім того, раніше повідомлялося про плани ССС Group запустити інтернет-магазин в Україні.

Як виглядає магазин CCC в Lavina Mall – дивіться у фотоогляді RAU.

Читайте також –

Польський взуттєвий рітейлер ССС планує відкрити 50 магазинів в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку