Спортивний ТРЦ Spartak у Львові відкриється 15 березня
Якірними орендарями ТРЦ Spartak стануть продуктовий супермаркет Сільпо в ексклюзивному форматі, 7-зальний кінотеатр Multiplex, а також спортклуб Sportlife з басейном олімпійського стандарту.
Цей текст доступний також російською мовою
Точна дата відкриття спортивного торгово-розважального центру була анонсована 17 лютого в парку 700-річчя Львова, а також в соцмережах. Спеціалізований ТРЦ знаходиться у Шевченківському районі Львова на вул. Інструментальній, 49, де раніше розташовувалася спортивна база «Спартак», побудована в 1930-31 роках для проведення Чемпіонату світу зі стендової стрільби, а пізніше перебудована під відкритий басейн.
Загальна площа об’єкта складе 35 000 кв. м, з яких 23 000 кв. м – орендна площа. Якірними орендарями двоповерхового СТРЦ стали супермаркет Сільпо (4000 кв. м) в новому форматі, 7-зальний кінотеатр Multiplex і спорткомплекс Sportlife з басейном олімпійського стандарту (6800 кв. м).
Станом на грудень 2018 року в ТРЦ Spartak були підписані договори на 84% арендопригодних площ.
«Якорями» торгової галереї стали найбільший у Львові магазин fashion-бренду SinSay (група LPP, понад 1100 кв. м), мультиканальный рітейлер електроніки і побутової техніки Comfy (1000 кв. м), магазини Brocard та Антошка, а також хобі-маркет Akvarel N площею понад 1000 кв. м, до складу якого увійде розважальний центр.
Згідно з основними світовими трендами рітейлу, в об’єкті буде організована зона сучасного фуд-корту в новому форматі, яка об’єднає авторські ресторанні концепції, кіоски-гурме та інші гастрономічні проекти. Операторами цієї зони стануть паназійський заклад NOA, ресторани здорового харчування Tomatina і Avocado, а також формати express або to go: Express Buffet, Pinsa Romana, Lviv Croissants та інші. Крім цього, в Spartak відкриються піцерія Celentano Restorante і заклади близькосхідної кухні. Загальна площа food-зони складе 1500 кв. м.
Крім цього, в СТРЦ будуть пропонуватися послуги та товари повсякденного попиту: салони краси, brow bars, салони зв’язку, хімчистка, аптеки, галерея магазинів одягу, косметики та аксесуарів відомих мережевих брендів, цікавих потенційного відвідувача. Ця група орендарів буде представлена магазинами Brocard, Esotiq, Золотий Вік, СЮФ, Roshen, Yves Rocher, Esei Beauty Market, Triumph, Giulia та іншими.
«Ми ретельно готуємося до запланованого відкриття нашого проекту за строго встановленим графіком. Будівельні роботи знаходяться на фінальній стадії, а основні якірні орендарі вже ведуть ремонт в своїх приміщеннях. Витримати терміни – для нас найважливіший пріоритет», — підкреслив директор девелопера проекту Львівбудмакс-Інвест Орест Макогоненко.
Читайте також –
Новые метры: какие ТРЦ планируют открыть в Украине в 2019 году