
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни.
Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні, за підтримки Державного департаменту США.
На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:
У рамках кампанії в ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?». Під час неї Віталій Якушев, CEO 10Guards та Трохим Бабич, координатор освітнього напрямку «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.
Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням: https://bit.ly/4aLRtrG
У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:
Довідка. Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки «Всеукраїнської школи онлайн», ГС «Освіторія» та Київ Цифровий.
Впровадження кампанії відбувається за допомогою комунікаційної агенції Kyifornia.
Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize