Захистись від шахраїв в інтернет: в Києві зʼявилась масштабна 3D-анімація

Захистись від шахраїв в інтернет: в Києві зʼявилась масштабна 3D-анімація

06.06.2024 10:38
  1043
rau

На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни. 

Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні, за підтримки Державного департаменту США.

На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:

  • не працюйте з чутливими даними під час підключення до публічного WiFi;
  • регулярно змінюйте паролі, використовуючи великі та малі літери, цифри, символи;
  • перевіряйте посилання, за якими переходите (особливо короткі лінки, або отримані від незнайомих відправників).

У рамках кампанії в ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?». Під час неї Віталій Якушев, CEO 10Guards та Трохим Бабич, координатор освітнього напрямку «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.

Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням: https://bit.ly/4aLRtrG

У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:

  • Добірка розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
  • Гайд, що розповідає про захист персональних даних.
  • Інтерактивна гра на сайті у форматі едьютейнмент для перевірки й розвитку знань з кібербезпеки.

Довідка. Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки «Всеукраїнської школи онлайн», ГС «Освіторія» та Київ Цифровий.
Впровадження кампанії відбувається за допомогою комунікаційної агенції Kyifornia.


Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку