За лаштунками: корпоративна культура KFC

За лаштунками: корпоративна культура KFC

27.09.2023 08:45
  803
rau

Однією з конкурентних переваг компанії KFC є корпоративна культура та цінності, які поширюються та підтримуються співробітниками по всьому світу.

Корпоративна культура – одна з головних складових успіху, інструмент для створення позитивної атмосфери всередині компанії. Вона важлива не тільки для успіху в досягненні поточної мети, але і для майбутніх досягнень. Саме сильна корпоративна культура призводить до стійких результатів.

В KFC вважають, що не цифри роблять бізнес, а люди. Саме корпоративна культура дозволяє створити згуртовану високоефективну команду та є основою успішного бізнесу. Головними постулатами корпоративної культури KFC є: бачення, місія та гарантії.

  • Бачення побудоване на прагненні допомогти кожному відчути максимальне задоволення від смаку курочки.
  • Місія спрямована на активний розвиток, досягнення високих фінансових результатів та поширення бренду у всьому світі. Саме тому, KFC прагне бути доступним у кожному куточку світу й України в тому числі.
  • Гарантії будують щирі та екологічні відносини з нашими працівниками, гостями, партнерами, постачальниками. KFC робить все для того, щоб кожен міг бути собою, змінювати світ на краще та отримувати задоволення від співпраці з компанією.

Ці формулювання є незмінними на протязі десятиліть і відображають всі принципи бренду, які допомогли йому стати успішним.

Але найважливішим фундаментом корпоративної культури KFC є Культура Визнання. Кожен працівник є частиною цієї культури, незалежно від посади. Мережа застосовує визнання за маленькі та великі перемоги, за вклад у результати компанії, за свій особистий прогрес, за будь що, за що можна подякувати! Культура визнання дає можливість підкреслити цінність кожного працівника компанії, надихнути його на досягнення проривних результатів та вселити віру в себе. Визнання позитивно впливає на лояльність працівників та їх залученість.

Щоб корпоративна культура жила та працювала, компанія повинна забезпечити базові умови:

  • Чисте, безпечне, комфортне місце для працівників
  • Наявність перерв для відпочинку під час зміни
  • Зручні графіки роботи
  • Своєчасну та конкуренту оплату праці

«В ТОВ «Глобальна ресторанна група- Україна» ми всім серцем віримо, що найвищою цінністю компанії є наші люди, саме тому ми піклуємося про них, заохочуємо розвиток, забезпечуючи умови та ресурси для цього. Так, за останні півтора роки в нашій компанії відбулося понад 50 підвищень на менеджерські та керівні посади», – ділиться генеральний директор ТОВ «ГРГ-Україна» Олексій Шаров.

«Корпоративна культура: запорука успіху для бізнесу, результати створюють люди зарядженні однією ідеєю. Для мене культура це про дві речі. Перша – визнання, дуже важливо дякувати та відзначати навіть маленькі успіхи, це заряджає та надає сил. Друга – правильні установки, ми любимо ставити амбітні цілі та знаходити нестандартні рішення для їх досягнення. Перешкоди, це не привід змінити терміни чи бюджет проекту – це привід зробити щось нове, круте і цим пишатись»,каже генеральний директор ТОВ «Тесті Фуд» Аліна Кіптик.

Сайт  KFC: https://www.kfc-ukraine.com/

Facebook: https://www.facebook.com/KFC.Ukraine/

Instsgram: https://instagram.com/kfc.ukraine?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку