Ювелірний завод Золотий Вік розігрує 22 весільні подорожі
Масштабна акція від ювелірного заводу Золотий Вік і туроператора Join Up! в рамках якої розігрується 22 весільні подорожі в будь-яку точку світу.
Нова рекламна кампанія була запущена 1 травня. Основною аудиторією стали українці, які вирішили укласти шлюб в цьому сезоні. Про перші результати акції та іншими її цікавими моментами поділилися керівники компанії Золотий Вік.
– Які цілі були поставлені при плануванні цієї рекламної кампанії?
– Раніше акції до весільного сезону обмежувалися спеціальними знижками на обручки. Це, звичайно, приємний бонус для молодят, але ж знижки є знижки, а виграти подорож – куди приємніше. Активізувати офлайн і онлайн аудиторію, відновити інтерес до бренду та збільшити попит на обручки – основні цілі цієї рекламної кампанії.
– Які її умови?
– Взяти участь у розіграші подорожей може кожен, хто зробить покупку 2-х золотих обручок в мережі магазинів Золотий Вік з 1 травня по 30 вересня 2018 року та зареєструє чек на сайті. Як бонус покупці отримують знижку до -50% і подарунковий сертифікат на 1000 грн для придбання туру в мережі туристичних агентств Join Up!
– Як проходять розіграші?
– У прямих ефірах на наших офіційних сторінках у соціальних мережах. Щочетверга о 13 годині ми одночасно запускаємо два прямих ефіри. З кожним ефіром кількість зацікавлених користувачів зростає. Особливо радує, коли прямий ефір дивиться переможець і пише в коментарях свої емоції.
– Які маркетингові інструменти використовували для просування?
– Була запущена масштабна рекламна кампанія, яка включала в себе зовнішню рекламу, телебачення, радіо, інтернет і таргетингову рекламу в соціальних мережах. Також ми зняли новий відеоролик, який використовуємо для медійної реклами.
– Чи вдалося зацікавити людей?
– До кінця червня зареєстровано вже понад 6700 учасників з усієї України. Люди активно цікавляться умовами участі та асортиментом обручок. Це видно по кількості звернень на гарячу лінію, в магазини і в соціальні мережі. Ефективність цієї рекламної кампанії перевищує всі наші очікування. Трохи пізніше ми плануємо запустити нову хвилю промо-підтримки, щоб ще більше активізувати аудиторію.
Ми впевнені, що наші переможці прекрасно проведуть час і запам’ятають ці подорожі на все життя!
Читайте також –
Золотий Вік впроваджує новий формат ювелірних магазинів (фотоогляд)