Перший ювілей: результати роботи YouTube-каналу Територія мінімальних цін
4 лютого 2023 року на платформі YouTube з’явився перший випуск каналу Територія мінімальних цін, присвячений модним трендам та стилю. За два роки фактично з нуля цей канал досяг знакової позначки — 100 випусків, понад 34 000 підписників та понад 15 млн переглядів контенту.
Зростання YouTube-каналу Територія мінімальних цін — це результат правильного вибору платформи та високої якості контенту, що відповідає запитам цільової аудиторії.
Основну частину глядачів каналу становлять жінки віком 25-45 років, що є типовою цільовою аудиторією для контенту, пов’язаного з модою та стилем. Магазини мережі Територія мінімальних цін представлені в Києві, Чернігові, Львові та Івано-Франківську, а інтернет-магазин працює на всій території України. Тож, топ-міста за кількістю переглядів YouTube-каналу – це Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків.
Результати каналу
- 100+ випусків про моду, стиль, тренди та поради по створенню гардеробу.
- 1 млн + переглядів відео. Це величезна кількість, яка свідчить про високий інтерес до контенту каналу.
- 300 000+ годин перегляду. Такі показники важливі для алгоритмів YouTube, адже саме час перегляду є одним з основних критеріїв для просування відео на платформі.
За два роки існування каналу були як топові відео, які отримали найкращі результати, так і провали – відео, які не сподобалися аудиторії.
Топ-3 відео, які стали хітами
Деякі відео стали справжніми хітами, набравши значну кількість переглядів. Серед них:
-
- Топ-кольори весни 2024 — випуск, що розповідає про кольорові тренди наступного сезону, виявився найбільш популярним через вдало підібраний час випуску, коли цільова аудиторія шукала нові весняні тренди.
- З чим носити джинси взимку — поради, як поєднувати цей універсальний елемент гардеробу в холодну пору року, через те, що денім – це ever green контент, завжди в тренді.
- Капсульний гардероб — тема, яка завжди актуальна для тих, хто шукає раціональні рішення для свого гардеробу.
Топ-3 відео, які стали анті-хітами
Не всі відео знайшли свого глядача. Частина контенту не отримала такої ж популярності, як очікувалося. Це, зокрема, стосується таких випусків:
-
- З чим не варто носити пуховик — відео, що містить рекомендації щодо уникнення стилістичних помилок, не викликало великого ажіотажу, попри свою корисність.
- Тренди зими: створюємо нові образи — хоча тема зимових образів є актуальною, глядачі не так активно взаємодіяли з цим відео, порівняно з іншими випусками.
- Дитяча мода: зимові тренди — попри все, тема дитячої моди не здобула великої популярності, що може бути пов’язано з вузькою аудиторією і меншою зацікавленістю в такому контенті.
Топ-3 причини, чому важливо мати свій YouTube-канал
- Онлайн-відео – це тренд, який тільки посилюється з року в рік. В 2024 понад 90% компаній використовують відеоконтент в просуванні своїх товарів та послуг. А YouTube – другий за популярністю ресурс у світі після Google. YouTube використовують не лише для перегляду розважального контенту чи навчання, а й для пошуку товарів, особливо у високий сезон.
- Понад 24,3 млн активних користувачів роблять YouTube лідером серед соціальних платформ в Україні та ключовим інструментом для досягнення високої видимості бренду та взаємодії з широкою аудиторією. YouTube дозволяє значно розширити аудиторію бренду.
- YouTube дозволяє в два рази швидше залучати нових підписників порівняно з іншими соціальними мережами, тобто в двічі швидше формувати аудиторію бренду.