Зоряний workshop від Intertop: як подарувати нове життя старим речам

Зоряний workshop від Intertop: як подарувати нове життя старим речам

06.02.2019 12:29
  282
rau

1 лютого 2019 року, в перший день Ukrainian Fashion Week, за підтримки бренду Intertop і в рамках платформи Be Sustainable! відбувся зоряний воркшоп: “Кастомізація й апсайклінг взуття Intertop”.

У світі швидко мінливих трендів давно пора задуматися про екологічні наслідки модної індустрії та про те, як вона може і повинна з ними боротися. Не дивно, що зараз все більшої популярності набирають рухи свідомої моди та раціонального споживання. Бренд Intertop не залишився в стороні. Основний посил ініціативи полягав в тому, що не варто позбавлятися хороших якісних речей лише тому, що вони набридли. Проявивши трохи фантазії та старання, можна подарувати нове життя старим речам.

Підтримати ініціативу та взяти участь у воркшоп прийшли співачки Надя Дорофєєва та Jamala, телеведучі Кароліна Ашіон, Василиса Фролова, Ігор Кондратюк, Соломія Вітвіцька, Уляна Пчелкина, fashion-експерти Анна Земскова, Костянтин Путіленко, Наталя Осадча, Олексій Нілов, Антон Єременко та інші. Гості отримали кросівки Skechers і разом із дизайнерами знайшли нові креативні рішення, зробивши взуття унікальним.

Кураторами проекту стали дизайнери Яна Червінська та Марія Маслій.

Довідка. Intertop – мережа магазинів для всієї родини, лідер взуттєвого ринку України. Мережа включає 54 магазини в усіх областях країни. У магазинах Intertop представлене ​​взуття для всієї родини від провідних світових брендів: Ecco, Geox, Clarks, Skechers, Timberland, The North Face, Vagabond і інші, а також власна торгова марка Braska.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  74
Усі новини ринку