
ТЦ Great став партнером Асоціації ритейлерів України


Компанія WOG приєдналася до всеукраїнської ініціативи «За маму. За тата. За Третю штурмову!», яка об’єднала ресторанну індустрію та відповідальні бізнеси задля підтримки Третьої окремої штурмової бригади. Ключова мета — допомогти військовим, які боронять найгарячіші ділянки фронту.
Відтепер гості мережі АЗК WOG, замовляючи картоплю по-селянськи у стандартній або мега порції в меню WOG Cafe, автоматично долучаються до доброї справи, а компанія передає частину доходу з кожної такої страви на забезпечення 3-ї ОШБр.
«Бути бізнесом сьогодні — це бути поруч із країною та допомагати нашим воїнам. Саме тому WOG приєднався до кампанії «За маму. За тата. За Третю штурмову!”. Цей проєкт доводить, що донатити в повсякденному житті може кожен, роблячи звичайні речі, як то купуючи та смакуючи картоплею. Ми сильні, поки об’єднані», — зазначив директор із маркетингу компанії WOG Геннадій Карлінський.
«Ми знаємо, що бізнес давно підтримує фронт, але цього разу ми хотіли створити щось, що обʼєднає всіх. Кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” — це приклад того, як навіть просто картопля на заправці може стати частиною великої справи і ми вдячні WOG, що вони стали одними з перших, хто підхопив цю ідею на національному рівні», — розповідає команда фонду «Підтримай Третю штурмову».
Усі зібрані кошти спрямовуються на закупівлю техніки: дронів, РЕБів, транспорту. Проєкт реалізує команда штабного фонду “Підтримай Третю штурмову”, яка забезпечує 3-ю ОШБр всім необхідним.
Підтримати Третю окрему штурмову бригаду можна, замовивши картоплю по-селянськи у WOG Cafe, ресторанах, кав’ярнях та кафе, що приєдналися до кампанії, а також, задонативши напряму за посиланням. за посиланням.