
Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами


Відтепер замовлення у Watsons можна отримати у будь-якому відділенні поштового сервісу Justin.
Швидка та зручна доставка – основна вимога покупців, що роблять замовлення онлайн. Як клієнтоцентрована компанія, Watsons постійно шукає можливості вдосконалити сервіс та розширити географію та покриття доставки із інтернет-магазину. Саме задля зручності клієнтів та збільшення точок видачі товарів було розпочато співпрацю із сучасним оператором доставки Justin, відділення якого здебільшого розташовані у супермаркетах та ТРЦ.
Вже сьогодні замовлення з watsons.ua можна отримати у всіх відділеннях Justin, яких наразі більше 500.
«Ми уважно слідкуємо за змінами ринку та вподобаннями клієнтів. Сьогодні онлайн-покупки виходять на перший план, саме тому ми приділяємо велику увагу розвитку послуги доставки замовлень, щоб зробити її максимально зручною та швидкою. Обираючи компанію-партнера, ми керувалися зручністю розташування поштових пунктів та їх кількістю, в цьому плані Justin вдовольнила всі наші вимоги», – коментує заступник директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Олександр Стенькін.
Нагадаємо, нещодавно компанія Watsons запустила послугу доставки Click&Collect, яка дозволяє швидко за зручно забрати інтернет-замовлення у магазинах мережі.
Довідка. Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2019 року Watsons відсвяткувала своє восьмиріччя в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons третій рік поспіль визнана рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також – Watsons отримав перемогу перемо в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоров’я» шість разів.
Читайте також –