Watsons – «Репутаційні АКТИВісти» №1 в номінації «Рітейл – парфюмерно-косметичний магазин»

Watsons – «Репутаційні АКТИВісти» №1 в номінації «Рітейл – парфюмерно-косметичний магазин»

02.05.2019 02:53
  400
rau

Компанія Watsons стала переможцем п’ятого Всеукраїнського рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти» в номінації «Рітейл – парфюмерно-косметичний магазин». Церемонія нагородження переможців рейтингу відбулася в рамках XVIІ Міжнародного PR-Фестивалю 25 квітня.

Відбір номінантів здійснювався за принципом лідерства в профільних галузях, а також за ступенем інтенсивності та якості згадок в ЗМІ. Рейтингування проводилося за п’ятьма критеріями в двох групах номінацій – галузевих і функціональних. В оцінці компаній брали участь 110 експертів.

Методика рейтингу включає:

  • репутаційну стабільність (наявність активної PR-служби, системний характер роботи, об’єктивна основа для формування позитивної репутації);
  • іміджевий капітал КСВ (системна робота з інформування громадськості про проекти КСВ, реальна корисність КСВ-активностей для суспільства, фактична ступінь соціальної відповідальності компанії по відношенню до персоналу, бізнес-партнерам, споживачам);
  • медіаактивність (відкритість до спілкування з представниками мас-медіа, якість розповсюджуваних інформаційних повідомлень, впізнаваність спікерів компанії цільовими аудиторіями, позитивний ефект медіаусілій);
  • інноваційний підхід (авторитет PR-команди компанії серед цільових аудиторій, нестандартні PR-рішення, активність в new media, позитивна реакція цільових аудиторій на PR-креатив, позитивний ефект від впроваджуваних інновацій);
  • антикризова стійкість (наявність у компанії стратегії антикризового реагування, коректність використовуваного інструментарію, його успішне застосування і позитивна реакція цільових аудиторій на таке застосування, позитивний ефект докладених зусиль).

«Прозорість комунікації та активна позиція у формуванні репутації дуже важливі для нас. Адже всі ми знаємо, що імідж – це те, що говорить компанія про себе, а репутація – то, що говорять про компанію в суспільстві: покупці, конкуренти та колеги. І ця нагорода підтверджує рівнозначність цих понять, чим ми, безумовно, горді. Наше завдання – підтверджувати цей статус в подальшому», – розповідає Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Watsons Україна.

Справка. Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» – проект Агентства PR-Service та аналітичної компанії LOOQME. Її ключова мета – визначення вітчизняних компаній, які домоглися максимальних успіхів у галузі управління репутацією. Для дотримання максимальної незаангажованості рейтингування до участі в журі проекту запрошені авторитетні медіа-експерти та аналітики.

Watsons – найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 7200 магазинів і понад 1500 аптек на 13 ринках Азії і Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина та Україна.

Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2019 року Watsons відсвяткувала своє восьмиліття в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons другий рік поспіль визнана рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також Watsons перемогла в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоров’я». У 2019 Watsons стала переможцем п’ятого Всеукраїнського рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти» в номінації «Рітейл – парфюмерно-косметичний магазин».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку