На Форумі в Луцьку обговорювали вплив корпоративної соціальної відповідальності на бізнес-показники

На Форумі в Луцьку обговорювали вплив корпоративної соціальної відповідальності на бізнес-показники

09.02.2017 11:08
  954
rau

3 лютого відбувся перший у Луцьку Форум з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) «West CSR Forum-2017», який проходив у культурно-розважальному центрі «Адреналін Сіті».

Організаторами заходу виступили: інвестиційна група VolWest Group, Бізнес-академія практичного менеджменту (PMBA), Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (Київ).

Під час зустрічі своїми знаннями і досвідом з присутніми ділилися представники українських та міжнародних компаній і спільнот. Зокрема, члени правління CSR Europe, торговельної мережі SPAR, «1+1 Медіа», «Syngenta», інвестиційної групи Volwest Group, «АСТАРТА», «Jurimex», «Ернст енд Янг» , «Галнафтогаз»,  «Нової пошти» та ін.

Протягом дня учасники Форуму обговорили глобальні та українські практики КСВ та їх вплив на конкурентоспроможність компанії, обговорювали, як розвивати КСВ, з чого розпочати і як покращувати.

Практично всі останні дослідження доводять вплив КСВ на показники компанії: покращення репутації, лояльність співробітників і споживачів, зменшення витрат і покращення фінансових показників. За останніми даними:

  • 96% топ-менеджерів глобальних компаній вважають, що КСВ надає додану вартість репутації компанії;
  • 20% – саме такий відсоток складає частина КСВ в репутації компанії;
  • 80% співробітників вважають КСВ важливим фактором вибору компанії;
  • 91% споживачів очікують на проекти корпоративної відповідальності від компанії, продукти якої вони купляють.

На Форумі свої кращі практики презентували як міжнародні спікери: менеджер з міжнародного розвитку торгівельної мережі SPAR Марчін Плошай, Президент Форуму відповідального бізнесу Польщі Мірелла Панік, директор міжнародних питань організації Foretica Томас Серкович, так і українські.

Не обійшлося і без обговорення ролі держави, оскільки, за думкою багатьох експертів, держава має прийняти стратегію з розвитку соціальної відповідальності і допомагати бізнесу розвивати КСВ.

Після основної частини заходу відбулась панельна дискусія, де доповідачі і учасники форуму визначили, що корпоративна соціальна відповідальність – важливий напрям, значно ширший від благодійності, який дозволяє компаніям успішно розвиватися в сучасному бізнес-середовищі.

Загалом, під час КСВ-форуму, своїм досвідом поділилися 16 спікерів, а відвідали конференцію – 120 учасників.

Доктор економічних наук, професор РДГУ, голова Ради директорів Volwest Group Віктор Корсак: «Корпоративна соціальна відповідальність сьогодні стає одним з ключових факторів успіху компаній. Проте основою для системного розвитку КСВ має стати соціальна відповідальність держави, яка б забезпечувала бізнесу базис для ефективної діяльності. А вже наступним кроком є розуміння компаніями того, що КСВ – це не те, на що ви витрачаєте свої гроші, а те як ви їх заробляєте».

Керівник Центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна: «Сьогодні в Україні вже існують КСВ практики, що абсолютно підтверджують вплив КСВ на бізнес-показники компаній. Більше того, незважаючи на багато існуючих викликів в нашій країні (і не тільки в нашій, в Іспанії, наприклад, також існує корупція і незалученість топ-менеджерів), компанії, міста і країни розвиваються завдяки небайдужим людям-лідерам, які дійсно готові “лупати сю скалу” і робити неймовірні речі. Подібні форуми дозволяють збільшити цю кількість лідерів – небайдужих людей, які готові змінювати свої компанії, громади та міста на краще».

Заступник генерального директора з корпоративної соціальної відповідальності Вікторія Матвіюк: «Нам вдалось на Форумі з корпоративної соціальної відповідальності об’єднати одні з кращих міжнародних та українських практик у цьому напрямку. Такі обговорення завжди надихають та стимулюють до розвитку і впровадження нових цікавих проектів, які будуть корисні як для суспільства, так і для бізнесу. Адже саме обмін досвідом є однією з основних цілей проведення таких масштабних подій».

Довідка. VolWest Group (Луцьк): інвестиційна група, що працює на ринку приватного капіталу. На сьогодні пріоритетними інвестиційними проектами компанії є торговельна мережа «Наш Край», ІТ компанія SoftWest Group, компанія з продажу теплового, холодильного і кліматичного обладнання «Техно Модуль», рекламно-виробнича студія «Арт-Хаус», Бізнес-Академія Практичного Менеджменту PMBA, Волинська, Хмельницька, Житомирська філії комп’ютерної академії «ШАГ», холдинг «СІД Медіа Груп», мережа піцерій «Тарантелла», компанія «Демидів продукт», СТО «Прибалт сервіс», мережа гуртівень солодощів «Карамеля», ТзОВ «Кава Груп» та КРЦ «Адреналін Сіті».

Бізнес-академія практичного менеджменту (РМВА) (Луцьк) – сучасна школа бізнесу, яка допомагає реалізувати підприємницький потенціал та створити власний бізнес.

У 2006 році для навчання та розвитку персоналу VolWest Group був створений Корпоративний університет, який згодом перетворився  у Бізнес-академію практичного менеджменту. У 2009  Бізнес-академія отримала сертифікат Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).

З 2006 року РМВА реалізовує програми: МВА (Master of Business Administration), професійного розвитку PDP (Professional Development Program) та ініціює проведення практичних тренінгів і семінарів, презентацій, круглих столів. Крім удосконалення існуючих програм, РМВА створює нові проекти: StartUP School, Школу особистісного розвитку (Development of Personality) та Школу Лідерства для молоді (Junior Leader School).

Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (Київ) – експертна організація, що була заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Працює над 4-ма пріоритетними напрямами: КСВ в кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном. Працює на всій території України з більш ніж 100 компаніями, 200 університетами, 20 школами, 60 державними компаніями і 40 муніципалітетами. Центр реалізував понад 80 проектів, підготував та видав більше 135 публікацій, провів більше 250 публічних заходів, в яких взяли участь близько 4500 представників бізнесу, громадських організацій та ЗМІ.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку