Вія на щічці та 22:22 – час загадувати бажання і вибирати подарунки. Нова рекламна кампанія Comfy
Цього року головне бажання в усіх українців одне. Ну може два. Тому друге бажання є у Comfy – подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Про це рітейлер разом з креативною агенцією Banda створив передноворічну рекламну кампанію.
Comfy випустив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. А от велике бажання рітейлер пропонує залишити на новорічну ніч, щоб точно здійснилося.
«Цього року ми вибрали нову стратегію — рекламним кампаніям бути, але витрачати великі бюджети не будемо. Краще задонатимо на ЗСУ. Тому робимо ролики без зйомок, але зі смислом. Від дорого продакшену відмовилися, але от від співпраці з Banda – ні. Так народилася ідея робити анімовані відео з креативним посилом замість кліпів», — каже керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY Ірина Тонкіх.
«В усіх нас в думках і на вустах лише найскоріша перемога України та самі знаєте що. Віримо, що це станеться вже от-от, а поки підіймаємо українцям настрій новорічними знижками у Comfy та душевними роликами», — каже директор e-commerce та маркетингу Comfy Марія Назаренко.
Нагадаємо, що нещодавно, до Чорної п’ятниці Comfy також виходив з компанією, знятою за мотивами метавсесвіту. Тоді в роликах також була «пасхалка» з палаючим кремлем на екрані одного з телевізорів.