Вія на щічці та 22:22 – час загадувати бажання і вибирати подарунки. Нова рекламна кампанія Comfy

Вія на щічці та 22:22 – час загадувати бажання і вибирати подарунки. Нова рекламна кампанія Comfy

19.12.2022 03:30
  623
rau

Цього року головне бажання в усіх українців одне. Ну може два. Тому друге бажання є у Comfy – подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Про це рітейлер разом з креативною агенцією Banda створив передноворічну рекламну кампанію.

Comfy випустив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. А от велике бажання рітейлер пропонує залишити на новорічну ніч, щоб точно здійснилося.

«Цього року ми вибрали нову стратегію — рекламним кампаніям бути, але витрачати великі бюджети не будемо. Краще задонатимо на ЗСУ. Тому робимо ролики без зйомок, але зі смислом. Від дорого продакшену відмовилися, але от від співпраці з Banda – ні. Так народилася ідея робити анімовані відео з креативним посилом замість кліпів», — каже керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY Ірина Тонкіх.

«В усіх нас в думках і на вустах лише найскоріша перемога України та самі знаєте що. Віримо, що це станеться вже от-от, а поки підіймаємо українцям настрій новорічними знижками у Comfy та душевними роликами», — каже директор e-commerce та маркетингу Comfy Марія Назаренко.

Нагадаємо, що нещодавно, до Чорної п’ятниці Comfy також виходив з компанією, знятою за мотивами метавсесвіту. Тоді в роликах також була «пасхалка» з палаючим кремлем на екрані одного з телевізорів.

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  324
Усі новини ринку