Виграй будинок мрії АТБ: стартує нова гейміфікована програма лояльності від АТБ та Art Nation Loyalty
Об’єднавши зусилля, мережа АТБ та Art Nation Loyalty представляють нову програму лояльності “Будинок мрії”, у фіналі якої буде розіграно 3 млн грн на покупку будинку мрії переможця.
З 17 липня по 11 вересня по всій Україні в більш ніж 1200 магазинах мережі АТБ покупці можуть позмагатися за будинок мрії. Для цього потрібно взяти участь у грі, колекціонувати картки, щотижня бути учасником розіграшу цінних призів та у фіналі стати учасником змагання за три мільйони гривень на будинок своєї мрії.
Для покупців це можливість поєднати приємні покупки з цікавою грою та шансом на виграш цінних подарунків.
Щоб розпочати віртуальні змагання, учаснику необхідно завантажити на смартфон безплатну гру “Будинок Мрії”. Це багаторівнева гра, де потрібно допомогти головній героїні та її сину відремонтувати та затишно облаштувати заміський будинок, який їм дістався у спадок. Чим швидше та більше рівнів проходять гравці, тим вище їх шанси на перемогу. За кожен пройдений етап гри, користувач отримує шанс виграти щотижневі цінні призи та три мільйони гривень на будинок.
Умови участі:
- зробити покупки в магазині АТБ на 100 грн, або придбати товари партнерів виділені спеціальними цінниками;
- отримати сашет з карткою «Будинок мрії» за акційною ціною 2 грн;
- отримати також додатковий сашет за 2 грн при оплаті картою АТБ;
- активувати отримані картки у грі та проходити рівні якнайшвидше;
- отримати у грі унікальний код та зареєструвати його у додатку АТБ-маркет.
Кожен пройдений етап гри дає шанс виграти цінні призи. Щотижня розігруватиметься сучасна техніка для дому: кухонний комбайн, кавомашина, робот-пилосос, фен, гриль, праска з парогенератором та кухонна машина. У фіналі буде розіграно найочікуваніший головний приз – три мільйони гривень на будинок мрії.
Більше інформації про умови акції та правила гри можна знайти у додатку АТБ-Маркет або на сайті https://atb-dreamhouse.com/
Довідка. Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту. Створює унікальні продукти та інтегрує елементи гейміфікації в щоденне життя клієнтів українських та міжнародних ритейлерів.
Art Nation Loyalty – фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.