Видовищне мультимедійне шоу: як пройшов перший медіа-арт фестиваль в ТРЦ Gulliver

Видовищне мультимедійне шоу: як пройшов перший медіа-арт фестиваль в ТРЦ Gulliver

26.10.2023 03:30
  548
Валерія Байда

21 жовтня в серці столиці відбувся перший міжнародний медіа-арт фестиваль UArt Media Fest.

Інноваційні відеоороботи учасників зі всього світу показали на найбільших екранах Європи на фасаді торгово-розважального центру Gulliver, який став організатором заходу, започаткувавши наймасштабніше арт-шоу на честь свого 10-річчя. 

Видовищне мультимедійне шоу UArt Media Fest поєднало традиційне сучасне мистецтво та цифрові інсталяції майбутнього. Учасники змагалися у двох арт-категоріях: tech-heavy media-art та digital & cryptoart. Роботи кардинально відрізнялися одна від одної за стилістикою та концепцією, але ідейно об’єднані однією темою – світло в кожному. 

Загалом 22 художники надали свої роботи для участі у конкурсі – від патріотичної абстракції до візуальних історій у стилі фентезі. До слова, роботи учасників будуть прикрашати екрани ТРЦ Gulliver протягом листопада. 

«ТРЦ Gulliver був і залишається знаковою локацією Києва, який рухається в ритмі столиці. Ми завжди реагуємо на актуальні та соціально-важливі  події, створюючи для киян важливі сенси. 21 жовтня нам вдалося організувати фантастичне арт-шоу, яке вкотре підтвердило, наскільки українські митці – талановиті, а Україна –  провідна інноваційна країна, яка попри складні обставини, створює шоу світового рівня, впевнено тримаючи курс до світлого майбутнього»,розповідає директор з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.

Переможцем у номінації tech-heavy media-art стала студія Lumenstory з яскравою 3D-роботою з хамелеоном. 

Друге місце зайняла студія Pepper Production House.

Третє місце розділили креативні агенції з Києва: oversize.agency та Roas.pro. Спеціальну премію за соціальний ролик отримав художник Микита Барко та його команда з темою «Ти теж особлива». У номінації digital & cryptoart переможцем стала художниця Ліна Кондес. 

«Обрати переможця було дійсно непросто, оскільки всі роботи мають креативний потенціал. Всі митці самобутні, різні, але для кожного з них найважливіше – це продовжувати творити за будь-яких обставин, навіть таких, як зараз. І це має надихати кожного з нас бути творчими в тому, що ми робимо. Так формуються сильні та талановиті нації, і українці, безперечно, демонструють ці якості найкращим чином», – коментує Таїсія Пода, член журі, креативна продюсерка та арт-директорка в мультимедійному і tech-heavy мистецтві. 

До складу журі також увійшли експерти індустрії, а саме: засновник студії мультимедійних рішень Magic Innovation Остап Хитрук, арт-дилер, галерист, засновник Tuzov Gallery Влад Тузов, керівник виробництва проeктів «Мавка» і «Викрадена принцеса» Андрій Міліцький, креативна директорка міжнародної компанії MEET FUTURE Кристина Пальянова, CEO & VFX artist Pepper Production House Сергій Перцев, режисер «Викрадена принцеса» і «Мавка» Олег Маламуж та бренд-маркетолог Ігор Погоржельський.

Організаційним та виконавчим партнером фестивалю UArt Media Fest стала міжнародна компанія MEET FUTURE, експерт та трендсеттер у інноваційних технологіях та заходах.

Фестиваль став фінальною частиною великого святкування Дня народження ТРЦ Gulliver, якому виповнилося 10 років. В межах заходу проходив збір коштів на відбудову шкіл, а також зірковий аукціон та продаж лімітованого мерчу, всі зібрані кошти перерахують через фандрейзингову платформу UNITED24. 

Протягом дня у комплексі проходив великий зірковий концерт за участі MONATIK, Jerry Heil, Анни Трінчер на інших. В особливих форматах з привітаннями з’явилися Макс Барських та Оля Полякова. Розважав гостей робот-діджей YuMI, а на поверхах були розміщені інтерактивні зони.

Інформаційні партнери заходу: Фокус, ТРК Київ, Ти Київ, Viva та МУЗВАР. 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку