
Prostor Джуніор: національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків


10 липня відбувся всеукраїнський онлайн-форум для підприємців West Franch Forum 2025. Цей захід, присвячений адаптації та розвитку франчайзингового бізнесу в сучасних умовах, зібрав провідних експертів, успішних франчайзерів та інвесторів з усієї країни. Мережа супермаркетів SPAR виступила генеральним спонсором заходу.
Форум став потужною платформою для обміну досвідом, обговоренню ключових трендів у розвитку франчайзингового бізнесу в Україні. Учасники мали унікальну нагоду почути стратегічні інсайти від голови Асоціації франчайзингу України Андрія Кривоноса, а також співзасновниці MOST Franchising Катерини Бенівської, засновників бізнесу та фахівців з різноманітних галузей – від освіти та кіберспорту до послуг та ритейлу.
Форум представив успішні кейси та інноваційні бізнес-моделі від провідних брендів, які демонструють динамічний розвиток франчайзингу в Україні, серед яких – SPAR, Пʼяна вишня, БоХліб, BAZА, GeoVizor, Аgromat, Міс Лі, Логопедично-корекційний центр Олександри Зінченко та інші.
Програма включала панельну дискусію та обговорення важливих питань у функціонуванні франшизи, обмін практичними порадами щодо вибору франшизи, управління ризиками та досягнення прибутковості між такими брендами як Dnipro-M, Star Time, Happy Time, М`ясторія, Мама, ну купи та Turbo Pizza.
West Franch Forum 2025 чітко підтвердив, що ринок франчайзингу в Україні продовжує зростати з року в рік, приваблюючи інвесторів, готових ризикувати та будувати успішний бізнес навіть у складних умовах. Ключові фактори успіху, озвучені спікерами, включають адаптивність, інновації, якість та ефективну комунікацію.