
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами»


Мережа супермаркетів Varus отримала престижну нагороду Big trаde-marketing аward 2025, яка щороку відзначає найефективніші маркетингові стратегії у сфері торгівлі. Перемогу приніс кейс «Тапай сюди» — найкраща гра у мобільному додатку, створена у партнерстві з компанією NTI Loyalty.
У межах кейсу компанія інтегрувала у власний мобільний застосунок гру, яка винагороджує клієнтів за перегляд пропозицій, активність та взаємодію з цифровими платформами Varus. Це стало важливим кроком до перетворення Varus на справжню омніканальну платформу, яка об’єднує офлайн- і онлайн-досвід.
Механіка гри була багаторівневою й динамічною. Учасники збирали Варики (ігрову валюту) за тапи на персонажа у застосунку, сканування спеціальних QR-кодів акції «Тапай сюди» та виконання завдань у розділі «Темки». Додаткові бонуси нараховувались за дії в екосистемі бренду: оформлення доставки, самовивозу, чайові збиральнику, підписки на соцмережі Varus чи використання сервісу Scan&Go.
Гравці також могли долучити друзів за реферальним посиланням і накопичувати бонуси завдяки їхній активності. Весь ігровий прогрес відображався у загальному рейтингу, де кожен міг бачити своє місце серед тисяч учасників.
«Ми не просто створили гру — ми змінили підхід до лояльності. У “Тапай сюди” клієнт отримує винагороду не лише за покупку, а за кожну взаємодію з брендом. Це про майбутнє ритейлу, яке вже настало — персоналізоване, інтерактивне та емоційне. І ця нагорода підтверджує, що ми рухаємось у правильному напрямку», — коментує директорка з маркетингу Varus Анна Луганська.
Результати акції «Тапай сюди» вражають. Загалом в ній взяли участь майже 117 000 гравців у додатку. Гравці разом зробили понад 25 млрд тапів у грі, зібравши таким чином майже 81 млрд Вариків.
«Тапай сюди» — більше, ніж просто ігровий кейс. Акція дала потужний поштовх для розвитку цифрових каналів комунікації та сервісів Varus, фактично відкривши новий рівень в діджитал-стратегії компанії. Це стало ще одним кроком у трансформації підходів до залучення, утримання та взаємодії з аудиторією. Завдяки ігровим механікам у Varus зробили свої діджитал-канали повноцінними точками емоційного контакту з клієнтами. Так, за час реалізації акції:
Отримання нагороди Big trаde-marketing Award 2025 — це не лише визнання ефективності кейсу «Тапай сюди», а й підтвердження стратегічного курсу Varus на впровадження інновацій у сфері клієнтського досвіду та маркетингу.