
Мережа меблевих салонів Дубок завершила масштабний ребрендинг


До Дня вишиванки мережа Varus запустила ряд маркетингових заходів та ставить на меті популяризувати українське надбання – вишитий візерунком одяг, яким пишається не тільки вся країна, а й весь світ.
Кожна вишиванка — це унікальний витвір мистецтва. Її називають кодом нації, оскільки при вишивці візерунків зашифровують давні обереги, символи та знаки, що передаються з покоління в покоління. Саме тому в непростий для України час у Varus вирішили популяризувати українську вишиванку серед своїх клієнтів.
До Дня вишиванки, який цього року припадає на 19 травня, в мережі змінили стилістику рекламних макетів — тепер вони оздоблені традиційним українським орнаментом. Також в супермаркетах підготують цінники з надрукованим візерунком вишиванки з різних регіонів України, “вишитою” буде стилістика повідомлень про покупки у Viber-боті Varus. Співробітників закличуть вийти 19 травня на роботу в своїх улюблених вишиванках, а для клієнтів запускається фотоконкурс у соцмережах “Вишиванка — візерунок єдності”.
За умовами конкурсу, який триває з 16 по 19 травня, шість щасливців отримають сертифікат на 500 грн. Подарунок можна використати на покупки будь-яких товарів окрім алкогольних та тютюнових виробів в еквіваленті 500 грн.
Для участі в конкурсу необхідно:
Імена трьох переможців у Instagram та трьох – у Facebook Varus оголосить 22 травня. Призери будуть обрані за допомогою сервісу random.org.
Окрім того, компанія розробила тематичний стікерпак, який можна завантажити тут
«Ми у Varus завжди яскраво відзначаємо День вишиванки. Цьогоріч, з метою популяризації символу України – вишиванки, яка є нашою гордістю та спільним надбанням, наша мережа запускає ряд активностей, серед яких – тематичний фотоконкурс в соціальних мережах. Закликаємо всіх-всіх – проявіть свою любов до українських традицій, одягайте вишиванки 19 травня, щоб наша країна замайоріла різними кольорами та візерунками. Беріть участь у фотоконкурсі – популяризуйте вишиванку із Varus», – наголосила директор з маркетингу Ольга Румянцева.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.