
Фільми у форматі ScreenX повернулися до кінотеатру Multiplex в ТРЦ Retroville


Мережа Varus повідомляє про завершення прийому робіт для Всеукраїнського конкурсу «Народний продукт» та оголошує старт голосування. Нагадаємо, що Varus шукає таланти і проводить конкурс дизайнерів. Долучитись до голосування за кращу роботу може кожен.
Загалом, на конкурс було подано 196 робіт від 113 учасників. Серед авторів – молоді таланти та вже відомі дизайн-студії. Кожен учасник виявив бажання стати дотичним до творення історії разом із Varus.
Голосування за краще оформлення пакування для ультрапастеризованого молока ВТМ Varto розпочнеться 13 березня та триватиме до 20 березня 2023 року (включно). Кожен охочий може долучитися до вибору дизайну на сайті конкурсу, віддавши свій голос за кращу роботу.
У разі однакової кількості голосів за декілька робіт, буде оголошено другий тур голосування, який відбудеться з 21 по 22 березня. Переможця буде оголошено 23 березня. Автор, чий дизайн визнають найкращим, отримає грошову винагороду у розмірі 50 000 грн*.
Робота переможця стане основою дизайну одного з продуктів власної торгової марки Varto. За допомогою патріотичних дизайнів від талановитих творців мережа Varus хоче надати клієнтам можливість обирати, який саме вигляд продукту їм до душі.
Нагадаємо, що учасники конкурсу розробили новий дизайн для ультрапастеризованого молока ВТМ Varto жирністю 2,5% у ПЕТ пакеті об’ємом 1 л. Цікаво, що продукт у пакуванні з новим дизайном з’явиться у продажу в магазинах мережі Varus вже у червні 2023 року.
«Ми отримали велику кількість чудових робіт. Кожна з них заслуговує на увагу. Це вчергове доводить креативність та талановитість українців. І тепер ми запрошуємо всіх охочих долучитись до вибору оформлення пакування для молока ВТМ Varto, проголосувавши за кращу конкурсну роботу», – говорить керівниця відділу розробки ВТМ мережі Varus Ганна Бурцева.
Тож, давайте разом оберемо дизайн пакування для одного з продуктів ВТМ Varto.
Ознайомитися з офіційними правилами участі в конкурсі «Народний продукт» можна за посиланням http://narodnyy.varus.ua
За бажанням, можна поділитися посиланням на конкурс з друзями та просити їх голосувати за вашу роботу.
*Переможець конкурсу (автор) отримає 50 000 грн за договором про створення за замовленням і використання твору дизайну. Сума вказана без урахування оподаткування. Податки буде стягнуто з автора відповідно до чинного законодавства України.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.