Бутерброди з сиром, макарони та смажена картопля: Varus підбив підсумки акції “Смак студентських років”
Мережа Varus вирішила поностальгувати за безтурботними роками та провела конкурс “Смак студентських років”, а тепер діляться черговою цікавою аналітикою, що полюбляють українські студенти.
З 14 до 18 листопада клієнти Varus ділились в Instagram спогадами про свої улюблені страви за часів студентства. По завершенню конкурсу всі відповіді були зібрані та проаналізовані, і вже за традицією, створена смачна аналітка з гастро уподобаннями українців. Тож
- Абсолютний лідер студентських уподобань — бутерброд с сиром. Його у своїх розповідях згадали 11% учасників конкурсу.
- З невеликим відривом на другому місці розташувалась ще одна популярна серед студентів страва — макарони. Про них розповіли 10% коментаторів.
- Ще 7% респондентів згадали про смажену картоплю. А ми від себе додамо, що найсмачнішою вона була, якщо їсти її прямо з пательні. І вночі:)
Серед інших фаворитів також опинились “Мівіна”, батончики Snickers, пиріжки, шаурма та кава — куди ж без головного напою студентських років. Загалом більшість учасників — цілих 93% — зізнались, що їхнє харчування в період студентства було геть незбалансованим. Та часи змінюються: зараз більша частина тих самих учасників слідкують за своїм харчуванням набагато більш ретельно.
Правду кажучи, більшість респондентів розповіли, що сумують за атмосферою студентських років в цілому, а не за їжею. Але згадати ті часи було дуже приємно. На своїй сторінці в Instagram Varus кожного дня обирав серед учасників двох щасливчиків та дарував їм набори брендового посуду від ТМ Jamie Oliver.
Підписуйтесь на сторінку Varus в Instagram, щоб слідкувати за новинами та брати участь у нових конкурсах.
Довідка.Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також –