Varus шукає таланти. Нове пакування для власної ТМ Varto оберуть на конкурсі дизайнерів

Varus шукає таланти. Нове пакування для власної ТМ Varto оберуть на конкурсі дизайнерів

15.02.2023 05:00
  1422
rau

Мережа Varus оголошує про старт всеукраїнського конкурсу дизайнерів «Народний продукт». Компанія хоче розробити пакування у патріотичному стилі для одного з продуктів ВТМ Varto і запрошує долучитись для цього усіх охочих. Це можуть бути молоді таланти чи вже відомі дизайн-студії – будь-хто, хто хоче стати дотичним до творення історії разом із Varus.

Робота переможця стане дизайном одного з продуктів власної торгової марки Varto. За допомогою патріотичних дизайнів від талановитих творців мережа Varus хоче надати клієнтам можливість обирати, який саме вигляд продукту їм до душі. Автор, чий дизайн визнають найкращим, отримає грошову винагороду у розмірі 50 000 грн*.

«Розвиток креативної, натхненної та цілеспрямованої молоді – це одна із ключових точок успіху країни. Тому ми у Varus хочемо підтримати молодих спеціалістів й  відкрити їх таланти Україні. Закликаємо вас креативити, генерувати ідеї та показати свої роботи на широкий загал. Переконані, що наш продукт в оригінальному дизайнерському пакуванні смакуватиме ще краще», – говорить  керівник відділу розробки ВТМ мережі Varus Ганна Бурцева.

Щоб взяти участь у конкурсі «Народний продукт», достатньо виконати кілька простих кроків: перейти за посиланням та подати заявку. Збір робіт триватиме з 15 лютого по 8 березня 2023 року. Переможця буде обрано під час відкритого онлайн-голосування на сайті конкурсу http://narodnyy.varus.ua з 13 по 20 березня 2023 року. Результати конкурсу мережа Varus оприлюднить 21 березня у себе на сайті, а також на офіційних сторінках у Facebook та Instagram. Автор, чий дизайн упаковки  набере найбільшу кількість голосів, буде визнаний переможцем. Саме його робота піде в друк, і цей дизайн упаковки усі побачать на полицях супермаркетів Varus.

Ознайомитися з офіційними правилами участі в конкурсі «Народний продукт» можна за посиланням http://narodnyy.varus.ua

Деталі про продукт, для якого потрібно розробити новий дизайн:

  • Ультрапастеризоване молоко ВТМ Varto
  • Жирність продукту – 2,5%
  • Об’єм пакування  – 1 л
  • Пакування – ПЕТ пакет

Ультрапастеризоване молоко ВТМ Varto у пакуванні з новим дизайном з’явиться у продажу в мережі Varus вже у червні 2023 року. За бажанням, можна поділитися посиланням на конкурс з друзями та просити їх голосувати за вашу роботу.

*Переможець конкурсу (автор) отримає 50 000 грн за договором про створення за замовленням і використання твору дизайну. Сума вказана без урахування оподаткування. Податки буде стягнуто з автора відповідно до чинного законодавства України.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку