Varus презентував ілюстрації борщу, створені штучним інтелектом та розігрує 10 літрів борщу
До Сезону борщу, який проходить у Varus з 22 по 28 вересня 2022 року, мережа презентувала незвичні й фантастичні ілюстрації борщу. Серія з 10 неймовірних малюнків основної української страви вперше створена за допомогою штучного інтелекту.
Картинки українського борщу від Varus із серії, створеної штучним інтелектом, можна завантажити на власний мобільний в якості шпалер для екрану. Для цього варто підписатися на телеграм канал Varus та обрати особливий малюнок, який найбільше вразив.
«Борщ – це одна із найдавніших і точно найголовніша українська страва, яка єднає українців, де б вони не знаходилися сьогодні. Звісно, ця страва має тисячі рецептів, у кожного свої секрети її приготування, вона смакує та звучить по-різному. Ми вирішили додати у борщ трішки сучасного присмаку та подивитися, як відтворить цю страву штучний інтелект. Очевидно, вийшло неймовірно та подекуди навіть космічно», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.
Також в мережі супермаркетів проводять розіграш 10 літрів борщу в соцмережах Facebook та Instagram. Для того, щоб взяти участь дуже просто.
В Facebook необхідно:
- Лайкнути конкурсний пост
- Підписатись на сторінку Varus
- Залишити коментар в якому позначити одного друга за допомогою @
В Instagram:
- Лайкнути та репостнути у сторіс конкурсний пост та тегнути сторінку Varus
- Підписатись на сторінку Varus в Instagram
- В коментарях позначити одного друга за допомогою @
Оновлюйте заставки своїх телефонів в кольори борщу – нематеріальної спадщини ЮНЕСКО. Також беріть участь в розіграші та отримуйте нагоду виграти 10 літрів головної української страви.
Офіційні умови конкурсу розміщені за посиланням.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також –
Мережа АЗК WOG за січень-серпень 2022 року сплатила понад 4,4 млрд грн податків і зборів