
ПрАТ «ВГП» — переможець міжнародної премії New Product Expo Award 2025: визнання якості та інновацій українського продукту.


Романтичні нагадування у чеках, пари з продуктів та декламація віршів про кохання — як мережа Varus створювала романтичний настрій для своїх клієнтів до Дня закоханих.
Найромантичніше свято року — День закоханих — тепер ще більш цінне для українців. Адже пари намагаються берегти та зміцнювати своє кохання попри стрес і тривоги, навантаження та відстані. Тому мережа Varus підготувала для клієнтів цілий ряд тематичних цікавинок.
За два тижні до Дня закоханих мережа Varus почала радувати своїх клієнтів романтичними дрібничками, щоб створити атмосферу любові та особливий настрій.
Останні два тижні в чеках мережі Varus з’являлись милі нагадування про те, що: “Любов це… коли ви різні за смаками, але разом ідеальне поєднання”, “Любов це… приємні бесіди за смачним сніданком”. Клієнти ділились фото чеків у соціальних мережах і відмічали своїх коханих.
Також для тих, хто здійснює покупки, поринувши у власні думки, через аудіорекламу в магазинах Varus нагадував про важливість отримувати та ділитись своїм теплом та любов’ю. Таким чином, якщо раптом хтось забував, який сьогодні день, від команди Varus звучали підказки.
Погодьтесь, що проявити любов і турботу до близьких людей можна по-різному. Наприклад, створити гарний настрій, приготувавши імпровізований романтичний сніданок чи спонтанну святкову вечерю. І, звісно, що для цього вам знадобляться продукти. Тому мережа Varus запрошувала до своїх магазинів за інгредієнтами для святкової вечері або сніданку, а щоб полегшити задачу навіть приготувала вже готові пари товарів. А якщо часу зовсім обмаль, то замовити улюблені продукти завжди можна на varus.ua.
У соціальних мережах ритейлер проводив ряд опитувань про смакові вподобання клієнтів та їхні улюблені продукти.
“Нам всім зараз дуже потрібні любов і тепло. І ми з командою Varus вирішили створити атмосферу любові для клієнтів у наших магазинах. Для комунікації використовували всі доступні канали – мотиваційні фрази у чеках, медійну рекламу, аудіорекламу в магазинах та інтерактиви в соціальних мережах”, — коментує директорка з маркетингу мережі Varus Анна Луганська.
Що може бути романтичніше, ніж вірші? І, дійсно, напевно тільки те, коли вам цей вірш читають імпровізовано на широкий загал. Тому Varus вирішив познайомити своїх клієнтів з українськими поетами, попросивши їх зачитати вірші про кохання своїм половинкам. Що із цього вийшло, як саме проявляють любов у парах та як зберегти почуття через довгі роки можна подивитись у коротких відео в Instagram та Facebook Varus.
Тож, останні тижні магазини Varus перетворилися в осередок справжньої любові — до клієнтів та їхніх близьких.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 109 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.