Varus до Дня Незалежності презентував нові діджитал-скіни для карток

Varus до Дня Незалежності презентував нові діджитал-скіни для карток

25.08.2022 11:00
  386
Дарія Осіїк

До Дня Незалежності мережа супермаркетів Varus презентувала нові діджитал-скіни для бонусної картки, на яких зображені дитячі малюнки-переможці конкурсу «Мій колір – синьо-жовтий». Вже 25серпня кожен користувач мобільного додатку мережі може обрати та встановити на свою картку одне із десяти запропонованих зображень.

Конкурс дитячого малюнку «Мій колір — синьо-жовтий» від Varus тривав з 30 липня до 10 серпня. Учасниками перегонів стали 410 діток різних вікових категорій. Примітно, що найактивнішими виявилися наймолодші. Так, доробки вікової групи до восьми років склали рівно половину всіх творів.

За умовами конкурсу, дев’ять кращих робіт обрали люди, які голосували за малюнки лайками в telegram-каналі varus_child_paint. Таким чином, дев’ять лідерів стали переможцями – по три зображення в кожній віковій категорії. Ще одного переможця обрало журі Varus.

Серед наймолодших обрано твори п’ятитирічного Максимка Кривенко, трирічної Марійки Шевчук та Злати Балух, якій виповнилося вісім. В середній віковій категорії – від 9 до 13 років – глядачі проголосувати за роботи 13-річної Катерини Васильєвої, 12-річної Карини Джаін та 10-ріної Єлизавети Чумак. Серед переможців в найстаршій групі – малюнки Карини Гелевей, якій 14 років, 16-річного Сергія Жуковського та 15-річної Софії Науменко. Ще одного додаткового переможця обрало журі Varus за творчими та креативними критеріями. Найкращою визнана робота 12-річної Марини Тютюнко.

Саме ці малюнки лягли в основу дизайну святкових діджітал-скінів бонусної картки в мобільному додатку Varus. А автори малюнків  отримали призи від мережі супермаркетів.

«Ми вирішили оригінально привітати наших клієнтів з найважливішим днем для всіх українців – Днем Незалежності. Тому почали підготовку до свята заздалегідь, запустивши патріотичний конкурс дитячих малюнків, частина яких лягла в основу діджітал-скінів для святкових карток. У своїх роботах юні художники проявили креативність та патріотизм, бажали миру Україні та перемоги нашим воїнам. Віримо, що з таким поколінням майбутнє України буде точно успішним. А картки з добрими світлинами піднімуть настрій кожному користувачу нашим мобільним додатком», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.

Посилання на інструкцію:

https://varus.ua/uk/news/rozfarbuyte-v-syno-zhovtyy-kartku-v-mobilnomu-dodatku

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.

Читайет також – 

Varus випустив серію хлібобулочних виробів “Хліб світу”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку