У березні Varus разом із клієнтами зібрали кошти на обіди для 200 дітей

У березні Varus разом із клієнтами зібрали кошти на обіди для 200 дітей

05.04.2023 12:31
  467
Дарія Осіїк

Мережа Varus продовжує благодійну ініціативу по збору коштів на підтримку проекту «Дитинство без війни». У березні було перераховано 224 706 грн. Всі кошти підуть на закупівлю продуктів, цієї суми вистачить забезпечити обідами 200 дітей протягом місяця.

Підтримати благодійний проект «Дитинство без війни» може кожен. Для цього потрібно взяти участь в акції, яка щомісяця проходить в мережі Varus.

Ви можете перерахувати на допомогу дітям решту на касі або накопичені бонуси за програмою лояльності Varus у мобільному додатку чи telegram – та Viber-ботах. А ще купити у супермаркетах Varua акційні товари, виділені на полицях тематичними підцінниками. З продажу кожного акційного товару мережа Varus перераховує по 1 грн на проект «Дитинство без війни». В акції беруть участь харчові продукти і товари для дітей українських, закордонних виробників та маленьких крафтових виробництв.

Нагадаємо, що з початку війни проект «Дитинство без війни» проводить евакуацію з України до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Зазначимо, що це наймасштабніша приватна ініціатива з евакуації. Головна місія – евакуювати якомога більше дітей і забезпечити їхнє проживання в Туреччині до завершення війни. За цим проектом під прихисток можуть прийняти ще 1000 дітей. Однак для перевезення та їхнього утримання потрібні значні ресурси і тому кожна гривня, яка зібрана в рамках цієї акції, є надзвичайно потрібною.

Давайте разом допоможемо нашим дітям, беріть участь в благодійній акції від Varus.

Довідка. Varus– національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку