У квітні Varus разом із клієнтами для евакуйованих дітей зібрали 244 033 грн
Мережа Varus продовжує благодійну ініціативу і збір коштів на підтримку проекту «Дитинство без війни». У квітні було перераховано 244 033 грн. Кошти підуть на закупівлю фруктів, цієї суми вистачить забезпечити свіжими вітамінами 465 дітей протягом місяця.
З початку війни проект «Дитинство без війни» проводить евакуацію з України до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Зазначимо, що це наймасштабніша приватна ініціатива з евакуації. Головна місія – евакуювати якомога більше дітей і забезпечити їхнє проживання в Туреччині до завершення війни. Однак для перевезення та їхнього утримання потрібні значні ресурси і тому кожна гривня, яка зібрана в рамках цієї акції, є надзвичайно потрібною.
«Долучитись до благодійного проекту «Дитинство без війни» може кожен. Наприклад, ви перераховуєте на допомогу дітям решту на касі або накопичені бонуси за програмою лояльності VARUS у мобільному додатку чи telegram – та Viber-ботах. А ще купити в наших супермаркетах акційні товари, які виділені на полицях тематичними підцінниками», – розповідає Анна Луганська, в.о. директора з маркетингу Varus.
Нагадаємо, що з продажу кожного акційного товару мережа Varus перераховує по 1 грн на проект «Дитинство без війни». В акції беруть участь харчові продукти і товари для дітей українських, закордонних виробників та маленьких крафтових виробництв. Акційні товари поновлюються щомісяця. З детальними умовами акції та переліком спеціальних товарів можна ознайомитись на офіційному сайті мережі Varus.
Беріть участь в благодійній акції від Varus, давайте разом допоможемо українським дітям стати трішки щасливішими!
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.