«Твоя п’ятниця» в Eva та на Eva.ua: кращі знижки року, для яких одного дня замало

«Твоя п’ятниця» в Eva та на Eva.ua: кращі знижки року, для яких одного дня замало

15.11.2024 04:10
  108
rau

14 листопада в магазинах Eva та на еva.ua стартувала кампанія «Твоя п’ятниця» з кращими знижками року, присвячена всесвітньому дню розпродажів – Чорній п’ятниці.

У 2024 році Чорна п’ятниця припадає на 29 листопада, проте мережа підготувала для клієнтів обсяг пропозицій, який неможливо вмістити в один день. Тому в Eva та на Eva.ua період вигідних акцій і великих знижок розпочався на два тижні раніше, а триватиме до 2 грудня. 

Традиційно акційні механіки на Eva.ua відрізняються особливим розмаїттям. «Як завжди, фокусом для компанії є якість пропозицій. Ми хочемо порадувати і підтримати своїх клієнтів. Тому в період Чорної п’ятниці їм будуть доступні дійсно кращі знижки та пропозиції року», – прокоментував керівник напряму маркетингу еva.ua Руслан Сазонов.

Ключові акції та механіки періоду Чорної п’ятниці зібрані на спеціальній сторінці, яку ритейлер у вигляді тізеру анонсував ще на початку листопада.

Ролик-тізер кампанії:

Всі бажаючі мали змогу заздалегідь підписатись на сповіщення про старт акцій, а з 14 листопада на сторінці з’явились пропозиції, що будуть доступні протягом всього періоду Чорної п’ятниці. Головною ідеєю цьогорічної рекламної кампанії «Твоя п’ятниця» є персоналізоване звернення до кожної жінки – красивої, сильної та рішучої. Це – запрошення поринути у світ її власної Чорної п’ятниці й тих пропозицій, які є найбільш актуальними.

Проморолик кампанії:

«Ми прагнули створити легку, енергійну за настроєм і водночас актуальну комунікацію. Натхненням для неї стали наші жінки. Сьогодні вони переважно серйозні та сильні, але завжди по-своєму прекрасні. Зараз вони змушені багато в чому себе обмежувати, більше дбати про інших, відсуваючи власні бажання на другий план. Та щоб бажання стали доступнішими, якраз і існує час Чорної п’ятниці – їхньої п’ятниці, коли можна дозволити собі більше, ніж зазвичай. Візуалізацію рекламних роликів ми цілеспрямовано більше асоціювали з онлайн-магазином. Адже на еva.ua, за рахунок ширшого асортименту, буде більше розмаїття пропозицій», – пояснив Руслан Сазонов.

Креативну ідею кампанії «Твоя п’ятниця» запропонувала та допомогла втілити команда агенції iplace. «Чорна п’ятниця — це завжди свято знижок, але ми вирішили не просто зацікавити пропозиціями і широким асортиментом в Eva та на еva.ua, а надихнути жінок. Це не просто Чорна п’ятниця — це саме “Твоя п’ятниця”, коли твоя краса — перш за все і твої бажання — понад усе. Замість маленької чорної сукні одягайте рішучість, шаленість і нестримність. Пора грати за своїми правилами, пора взяти своє, адже настала Твоя п’ятниця!», – пояснив ідею рекламної кампанії CEO iplace Богдан Левченко.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку