«Твоя п’ятниця» в Eva та на Eva.ua: кращі знижки року, для яких одного дня замало

«Твоя п’ятниця» в Eva та на Eva.ua: кращі знижки року, для яких одного дня замало

15.11.2024 04:10
  47
rau

14 листопада в магазинах Eva та на еva.ua стартувала кампанія «Твоя п’ятниця» з кращими знижками року, присвячена всесвітньому дню розпродажів – Чорній п’ятниці.

У 2024 році Чорна п’ятниця припадає на 29 листопада, проте мережа підготувала для клієнтів обсяг пропозицій, який неможливо вмістити в один день. Тому в Eva та на Eva.ua період вигідних акцій і великих знижок розпочався на два тижні раніше, а триватиме до 2 грудня. 

Традиційно акційні механіки на Eva.ua відрізняються особливим розмаїттям. «Як завжди, фокусом для компанії є якість пропозицій. Ми хочемо порадувати і підтримати своїх клієнтів. Тому в період Чорної п’ятниці їм будуть доступні дійсно кращі знижки та пропозиції року», – прокоментував керівник напряму маркетингу еva.ua Руслан Сазонов.

Ключові акції та механіки періоду Чорної п’ятниці зібрані на спеціальній сторінці, яку ритейлер у вигляді тізеру анонсував ще на початку листопада.

Ролик-тізер кампанії:

Всі бажаючі мали змогу заздалегідь підписатись на сповіщення про старт акцій, а з 14 листопада на сторінці з’явились пропозиції, що будуть доступні протягом всього періоду Чорної п’ятниці. Головною ідеєю цьогорічної рекламної кампанії «Твоя п’ятниця» є персоналізоване звернення до кожної жінки – красивої, сильної та рішучої. Це – запрошення поринути у світ її власної Чорної п’ятниці й тих пропозицій, які є найбільш актуальними.

Проморолик кампанії:

«Ми прагнули створити легку, енергійну за настроєм і водночас актуальну комунікацію. Натхненням для неї стали наші жінки. Сьогодні вони переважно серйозні та сильні, але завжди по-своєму прекрасні. Зараз вони змушені багато в чому себе обмежувати, більше дбати про інших, відсуваючи власні бажання на другий план. Та щоб бажання стали доступнішими, якраз і існує час Чорної п’ятниці – їхньої п’ятниці, коли можна дозволити собі більше, ніж зазвичай. Візуалізацію рекламних роликів ми цілеспрямовано більше асоціювали з онлайн-магазином. Адже на еva.ua, за рахунок ширшого асортименту, буде більше розмаїття пропозицій», – пояснив Руслан Сазонов.

Креативну ідею кампанії «Твоя п’ятниця» запропонувала та допомогла втілити команда агенції iplace. «Чорна п’ятниця — це завжди свято знижок, але ми вирішили не просто зацікавити пропозиціями і широким асортиментом в Eva та на еva.ua, а надихнути жінок. Це не просто Чорна п’ятниця — це саме “Твоя п’ятниця”, коли твоя краса — перш за все і твої бажання — понад усе. Замість маленької чорної сукні одягайте рішучість, шаленість і нестримність. Пора грати за своїми правилами, пора взяти своє, адже настала Твоя п’ятниця!», – пояснив ідею рекламної кампанії CEO iplace Богдан Левченко.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Микола Щербина, СЕО АНЦ: За ринковою часткою АНЦ є лідером, але за кількістю аптек програє конкурентам більше ніж 30%

Микола Щербина, СЕО АНЦ: За ринковою часткою АНЦ є лідером, але за кількістю аптек програє конкурентам більше ніж 30%

СЕО мережі аптек АНЦ Микола Щербина, та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  39
Купити у британців: навіщо Укрнафта купила мережу АЗС Shell та як планує стати найбільшим гравцем на роздрібному ринку пального в Україні

Купити у британців: навіщо Укрнафта купила мережу АЗС Shell та як планує стати найбільшим гравцем на роздрібному ринку пального в Україні

Невдовзі мажоритарним власником мережі Shell, яка має 118 АЗК, стане державна компанія Укрнафта. Доля міноритарної частки в...
time icon  
  98
Усі новини ринку