
Мережа хімчисток KIMS відкрила новий приймальний пункт у ТРЦ Sofia Mall


Універмаг з 80-річною історією було відкрито після реконструкції у 2016 році. Перезапуск ЦУМ став поштовхом для оновлення як фізичного простору, так і внутрішніх концепцій. Одна з найважливіших – більш раціональне використання ресурсів, необхідних для роботи універмагу.
Втілюється проект наступним чином:
До команди приєднався менеджер зі сталого розвитку, був створений еко комітет. Формуються три основні напрямки діяльності:
1. Ініціатива з підвищення екологічної корпоративної відповідальності. Ще більше уваги приділяється збереженню електроенергії, сортуванню та скороченню кількості сміття, оптимізації використання паперу тощо.
2. Збільшення кількості брендів, які піклуються про еко-складову, у власній закупівлі. ЦУМ представляє українські та закордонні бренди, що розділяють принципи састейнабіліті: відмовляються від хутра, працюють з органічними тканинами та переробленими матеріалами, прагнуть зберігати природні ресури.
3. Проект «Зелене місто». ЦУМ організовує заходи, направлені на те, щоби зробити столицю України більш екологічно-стабільною.
Поступово еко-практика розповсюдиться на усі робочі процеси та пов’язані з ними повсякденні дії. Наразі корпоративна відповідальність ЦУМ розвивається у наступних категоріях:
Заощадження енергетичних ресурсів. За минулий рік кількість використаної електроенергії було знижено на 13% – 7 954 213,53 кВт за 2019 рік у порівнянні з 9 110 673,13 кВт за 2018 рік. Дана цифра є не остаточною метою, а лише результативним етапом на шляху до більш раціонального використання енергії.
Сортування сміття. З 2016 року розподіленням сміття займалися сортувальники – після цього відходи передавалися на вторинну переробку. З 2020 року до сортування сміття долучилися працівники офісу і торгівельних зон.
Наразі відходи і вторинна сировина сортуються на 7 категорій: алюміній, папір, скло, рослинні відходи, пластикові пляшки, інший пластик, інше.
Мінімізація відходів. Скоротити загальну кількість сміття – наступний та винятково необхідний крок в реалізації сталої програми ЦУМ. З цією метою будуть виконані наступні дії:
Збереження паперу. До паперових ресурсів потрібно ставитися обачно – цей факт визначається їх походженням. Надмірне використання паперу – еко-недолік багатьох корпорацій та крупних компаній, але в технологічну епоху існують усі можливості, аби з ним боротися. У разі, коли від використання паперу неможливо відмовитися, варто обирати сертифікований чи перероблений матеріал, дбати про правильну утилізацію та ресайклінг.
Завдяки прогресивному мисленню, сучасним технологіям та правильним логістичним рішенням, вироби стають ще більш актуальними, якісними і, звичайно, більш еко-нейтральними. Збільшення кількості саме таких брендів у власній закупівлі – важливий пункт састейнебл-напрямку ЦУМ. Універмаг стає посередником між вами та стійкою модою, доводячи, що екологічність – найважливіший тренд, адже він має сенс кожного сезону.
Наразі в ЦУМ представлені бренди, що розвивають свою еко-стійкість у декількох напрямках:
2020 рік дає старт проекту «Зелений Київ» – з його допомогою ЦУМ стає активістом екологічних змін. Ми діємо з метою популяризувати економіку замкнутого циклу та підтримати зелену трансформацію нашої столиці.