
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


ТРЦ Фабрика пройшов у фінал найпрестижнішого в сфері маркетингу торгової нерухомості конкурсу Міжнародної Ради торгових центрів.
ТРЦ Фабрика в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності в 2016 році провів кампанію «Be Closer». Основна ідея проекту – звернути увагу і допомогти дітям з особливими потребами та дітям-сиротам. У зв’язку з військовими діями на сході країни – це особливо актуально для херсонського регіону, близького до зони АТО і Криму.
Після успішного завершення цієї кампанії, в якій взяло участь понад 5000 дітей, було прийнято рішення подати даний проект на щорічний конкурс ICSC Solal Marketing Awards.
За результатами першого туру, проект був оцінений журі і він вийшов у фінал.
ТРЦ Фабрика протягом п’яти місяців реалізовував кампанію «Be Closer» у тісній співпраці з місцевими державними і громадськими організаціями, дитячими соціальними установами та спілками допомоги.
Премія ICSC Solal Marketing Awards об’єднує найкращих в маркетингу торгової нерухомості і виділяє найбільш ефективні кампанії галузі. Аналізуючи передовий досвід та маркетингові показники, Solal Awards став головним конкурсним майданчиком провідних учасників глобального ринку.
«У цьому році в Solal Awards бере участь дуже велика кількість торгових центрів – 221 з 23 країн світу. Особливо приємно, що наш торговий центр вийшов у фінал, враховуючи таку велику конкуренцію, – коментує Максим Гаврюшин, комерційний директор групи компаній «Будхаус». – Ми дуже раді, що Україна, незважаючи на нелегкі часи для галузі, буде представлена у фіналі».