ТРЦ Злата Плаза: 14 років розвитку та відданості клієнтам (+фото)

ТРЦ Злата Плаза: 14 років розвитку та відданості клієнтам (+фото)

23.04.2024 06:21
  300
rau

17 квітня рівненський ТРЦ Злата Плаза відзначив 14-ту річницю роботи. Ця дата є важливою як з огляду на успішність проєкту, так і з позиції стійкості, впевненості у майбутньому та здатності адаптуватися до найбільших викликів сучасності. 

За цей час торговельний центр відвідали понад 62 мільйони гостей, а від початку повномасштабного вторгнення відкрилось 12 нових магазинів. То що робить Злата Плаза для того, щоб впродовж стількох років приваблювати покупців і залучати сильних гравців ринку? 

Секрет успіху – безперервний розвиток та робота над покращеннями існуючого простору, впровадженням нових сервісів, інноваційних рішень та клієнтоцентричність. Орієнтація на підтримку українського виробника, відчуття запиту часу і аудиторії дозволяють залучати потужні бренди.

Сервіс – справжня філософія Злата Плаза. Команда впровадила низку проєктів, які покращують клієнтський досвід та враховують інклюзивні потреби: реконструкцію інформаційної стійки з пониженням для обслуговування людей з інвалідністю, адміністратор комунікує з людьми з порушенням слуху та мовлення, додали послуги прокату дитячого візка і крісла колісного, парасоль, повербанків. 

14 років – шлях еволюції Злата Плаза від звичайного торгового центру до people-центру, міського хабу, де вирує життя, відбуваються події і можна задовольнити всі запити одночасно. 

Гучні святкування не на часі, тому і активності до Дня народження були тематичними – керуюча компанія задонатила 500 000 грн на протидронові системи для 104 бригади тероборони ЗСУ Рівненщини. Для відвідувачів організували активності на площі – конкурс дитячого малюнку крейдою “Вітальна листівка до 14-ї річниці ТРЦ”, інтерактивне навчання по техніці безпеки від ДСНС з унікальним дитячим пожежним потягом та благодійну зустріч з актором Михайлом Жоніним. За вихідні торговельний центр відвідали понад 47 000 гостей, а події вірально висвітлили популярні місцеві медіа-ресурси. 

ДЗлата Плаза по праву лишається улюбленим місцем шопінгу і відпочинку рівнян і гостей міста та акумулює навколо себе спільноту однодумців. “Ми пройшли багато випробувань і стали сильнішими, вистояли і рухаємося вперед. Наразі віра в Перемогу та підтримка країни – обов’язок відповідального бізнесу. Тож і завдання незмінне – забезпечення робочими місцями, сплата податків, сприяння українським виробникам та безперервна підтримка Захисників. Впевнений, що найкращі часи попереду”,  – зазначає Олександр Оверчук, директор ТРЦ Злата Плаза.

Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торговельно-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку