ТРЦ Злата Плаза: 14 років розвитку та відданості клієнтам (+фото)
17 квітня рівненський ТРЦ Злата Плаза відзначив 14-ту річницю роботи. Ця дата є важливою як з огляду на успішність проєкту, так і з позиції стійкості, впевненості у майбутньому та здатності адаптуватися до найбільших викликів сучасності.
За цей час торговельний центр відвідали понад 62 мільйони гостей, а від початку повномасштабного вторгнення відкрилось 12 нових магазинів. То що робить Злата Плаза для того, щоб впродовж стількох років приваблювати покупців і залучати сильних гравців ринку?
Секрет успіху – безперервний розвиток та робота над покращеннями існуючого простору, впровадженням нових сервісів, інноваційних рішень та клієнтоцентричність. Орієнтація на підтримку українського виробника, відчуття запиту часу і аудиторії дозволяють залучати потужні бренди.
Сервіс – справжня філософія Злата Плаза. Команда впровадила низку проєктів, які покращують клієнтський досвід та враховують інклюзивні потреби: реконструкцію інформаційної стійки з пониженням для обслуговування людей з інвалідністю, адміністратор комунікує з людьми з порушенням слуху та мовлення, додали послуги прокату дитячого візка і крісла колісного, парасоль, повербанків.
14 років – шлях еволюції Злата Плаза від звичайного торгового центру до people-центру, міського хабу, де вирує життя, відбуваються події і можна задовольнити всі запити одночасно.
Гучні святкування не на часі, тому і активності до Дня народження були тематичними – керуюча компанія задонатила 500 000 грн на протидронові системи для 104 бригади тероборони ЗСУ Рівненщини. Для відвідувачів організували активності на площі – конкурс дитячого малюнку крейдою “Вітальна листівка до 14-ї річниці ТРЦ”, інтерактивне навчання по техніці безпеки від ДСНС з унікальним дитячим пожежним потягом та благодійну зустріч з актором Михайлом Жоніним. За вихідні торговельний центр відвідали понад 47 000 гостей, а події вірально висвітлили популярні місцеві медіа-ресурси.
ДЗлата Плаза по праву лишається улюбленим місцем шопінгу і відпочинку рівнян і гостей міста та акумулює навколо себе спільноту однодумців. “Ми пройшли багато випробувань і стали сильнішими, вистояли і рухаємося вперед. Наразі віра в Перемогу та підтримка країни – обов’язок відповідального бізнесу. Тож і завдання незмінне – забезпечення робочими місцями, сплата податків, сприяння українським виробникам та безперервна підтримка Захисників. Впевнений, що найкращі часи попереду”, – зазначає Олександр Оверчук, директор ТРЦ Злата Плаза.
Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торговельно-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.