Вячеслав Стешенко, KLO: Я сам відчуваю себе частиною Києва й хочу, щоб так відчували KLO кияни Співвласник бренду KLO про історію розвитку мережі, шлях, який компанія подолала за 30 років, чому обрали саме такий... ДосвідНовини партнерів 5 Листопад 2025 178
Відбудова ТРК після обстрілу: покроковий план та реальні цифри – кейс ТРК Сонячна Галерея Керівник департаменту девелопменту групи компаній Arricano в Україні Микола Якименко розповів про план дій, за яким... Війна з РосієюДосвід 5 Листопад 2025 74
Дослідження Webpromo: що варто врахувати для створення ефективних рекламних стратегій напередодні Black Friday Диджитал-агенція Webpromo підготувала комплексне дослідження поведінки українських споживачів, що охоплює сезон знижок... АналітикаМаркетинг 5 Листопад 2025 89