Територія мінімальних цін отримала відзнаку в PrivateLabel-2023
У рамках міжнародної конференції «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід» мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін отримала перемогу в номінації “Найпопулярніший Private Label мережі” за свою власну торгову марку Demos.
Demos – український бренд, народжений у полум’ї війни з окупантами. Створювався він один рік тому з метою робити якісний, доступний та яскравий одяг для людей, які цінують волю та комфорт і люблять Україну.
Ідея створення нового національного бренду мережі – самоідентифікація. Нині в усьому світі Україна стала синонімом до слова «свобода», тож у багатьох українців виникла величезна потреба продемонструвати свою національність в тому числі і через одяг.
Сергій Драгунов, комерційний директор мережі, відмічає: Наразі ВТМ Demos займає 9% продажів одягу мережі та для нас це дуже хороший показник. Під торговою маркою Demos продаються різноманітні категорії дорослого одягу, як базові, так і з патріотичною тематикою:
- Футболки та штани
- Худі та світшоти
- Шкарпетки, шопери, чашки
- Куртки та жилетки
Але найбільше користуються попитом саме футболки, худі та світшоти з патріотичними принтами.
Довідка. Територія мінімальних цін – це мережа шопінг-центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 14 років. Це 17 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 12 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві, два у Львові та Івано-Франківську, один у Чернігові. Їх місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.