
ПрАТ «ВГП» — переможець міжнародної премії New Product Expo Award 2025: визнання якості та інновацій українського продукту.


Соціальна відповідальність — це концепція, яка передбачає, що підприємства та організації повинні не лише здійснювати економічну діяльність, але й враховувати свій вплив на суспільство та навколишнє середовище.
Сутність соціальної відповідальності полягає у тому, щоб взяти до уваги етичні, соціальні та екологічні аспекти прийняття бізнес-рішень.
Для Території мінімальних цін соціальна відповідальність – це про постійну підтримку суспільства у двох напрямках, важливих для майбутнього України:
По першому напрямку соціальної відповідальності мережа допомагає через свій внутрішній проєкт «Творимо добро», який був заснований у липні 2023-го.
В рамках проєкту у 2023 році надавалася допомога товарами (одяг, взуття, іграшки, канцтовари), яких потребували родини та діти для щоденного життя. Товари надавались за запитами таких благодійних організацій:
За шість місяців існування проєкту до мережі шопінг-центрів Територія мінімальних цін завітало 211 дітей від благодійних організацій. Загальна сума, на яку була надана допомога у вигляді товарів, склала 145 тисяч гривень.
Найбільше підопічні мережі потребують одягу та іграшок – 47% і 27% відповідно. Потребу у взутті мають 10%, у канцтоварах 8%.
За другим напрямком соціальної відповідальності (допомога ЗСУ) надано допомоги на 12 млн грн. Ритейлер багато допомагає за запитами від перевірених військовослужбовців — купує чи ремонтує авто, закуповує і передає необхідні для ЗСУ товари, про що щомісяця звітує на своїх сторінках у соціальних мережах та сайті мережі.
Також, Територія мінімальних цін на постійній основі допомагає через БФ «Я буду твоїм тилом», передаючи щомісяця кошти на закупку дронів. Також у лютому 2024 році було запущено проєкт «Пошта святого Валентина», в рамках якого клієнти купують в магазинах мережі валентинки, пишуть на них побажання для військових. Весь прибуток з продажів передається БФ «Я буду твоїм тилом» на закупку дронів. Наразі проєкт має хороші результати — відвідувачі купують валентинки і з задоволенням їх підписують (найчастіше пишуть слово «Дякую!»). Цей проєкт нагадує людям, що ЗСУ щодня захищає нашу країну.
Звіт про всі напрямки нашої соціальної відповідальності можна переглянути на сайті мережі: https://termincin.com/sotsialna-vidpovidalnist/
Довідка. Територія мінімальних цін – це мережа шопінг-центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 14 років. Це 18 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 13 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві, по два у Львові та Івано-Франківську, один у Чернігові. Наша місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.